Unibet näyttää suomalaisjoukkueiden eurovieraspelit yksinoikeudella

Eurooppa-liigan ensimmäinen karsintakierros käynnistyy suomalaisjoukkueiden osalta torstain kotiotteluilla. SJK kohtaa islantilaisen FH:n, FC Lahti ruotsalaisen Elfsborgin ja VPS niin ikään ruotsalaisen AIK:n. HJK aloittaa Mestarien liigan toisen karsintakierroksen latvialaista FK Ventspilsiä vastaan 14.7. Unibet näyttää kaikkien suomalaisjoukkueiden vierasottelut yksinoikeudella verkkosivuillaan.

Kaikki suomalaisjoukkueiden ensimmäisen karsintakierroksen vieraspelit voi katsoa Unibetin verkkosivuilta Unibet TV -palvelusta suorina lähetyksinä. Unibet näyttää ottelut yksinoikeudella Suomessa. SJK, FC Lahti ja VPS pelaavat Eurooppa-liigan karsintojen toiset osaottelunsa torstaina 9. heinäkuuta, HJK puolestaan aloittaa Mestarien liigan karsinnat Latviassa tiistaina 14. heinäkuuta.

– Suomalaisjoukkueiden europelit ovat ehdottomasti yksi futiskesän kohokohdista. Kaikki muistavat esimerkiksi HJK:n upeat vaiheet karsinnoissa ja Eurooppa-liigassa viime kaudella. Haluamme tarjota suomalaisille jalkapallofaneille mahdollisuuden seurata näitä pelejä suorana, kommentoi Unibetin maajohtaja Antti Tikka.

HJK aloittaa karsintaurakkansa Latvian puolustavaa mestaria FK Ventspilsiä vastaan tärkeällä vierasottelulla. HJK ja Ventspils ovat kohdanneet Mestareiden liigan karsinnassa vuonna 2001. Silloin Klubi meni jatkoon yhteismaalein 3–1. Eurooppa-liigan suomalaiskarsinnat starttaavat puolestaan kotiotteluilla, ja ratkaisevat vieraspelit ovat edessä 9. heinäkuuta. SJK kohtaa ensimmäisellä kierroksella harjoituskaudelta tutun islantilaisjoukkueen FH Hafnarfjördurin. FC Lahti saa vastaansa Ruotsin liigassa kakkospaikkaa pitävän boråsilaisjoukkue Elfsborgin, joten Lahtea odottaa kova tasonmittaus. Alkukaudesta takellellut VPS mittelee puolestaan jatkopaikasta tukholmalaisen AIK:n kanssa. Tuore päävalmentaja Petri Vuorinen saa heti kunnon näytönpaikan 11-kertaista Ruotsin mestaria vastaan.

Vieraspelien ilmaisten streamien katselu vaatii rekisteröitymisen. Lisätietoja löytyy Unibetin verkkosivuilta osoitteesta www.unibet.com.

Suomalaisjoukkueiden europelit Unibet TV:ssä:

Mestarien liigan toinen karsintakierros
Tiistai 14.7.
FK Ventspils vs HJK (Selostus Juhavaltteri Salminen)

Eurooppa-liigan ensimmäinen karsintakierros
Torstai 9.7.
19.00 IF Elfsborg vs FC Lahti
19.00 FH vs SJK (Selostus Juhavaltteri Salminen)
20.00 AIK vs VPS

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä ja tarjoaa palveluita 21 kielellä. Tällä hetkellä Unibetilla on 10 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association). Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulationand Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija.