Unibet näyttää Tukholman UFC-illan suorana lähetyksenä

Eurooppalaisen vapaaotteluhistorian suurin ilta otellaan Tukholmassa lauantaina. UFC:n virallinen vedonlyöntikumppani Unibet näyttää suorana lähetyksenä kaikki illan kamppailut. Pääottelussa ratkaistaan paikka kevyen raskaansarjan titteliotteluun Alexander Gustafssonin ja Anthony Johnsonin välillä.

Ruotsalaiset pääsevät todistamaan paikanpäällä kansansuosikkinsa Alexander ”The Mauler” Gustafssonin ja yhdysvaltalaisen Anthony Johnsonin kamppailua Tele2 Areenan valaistuksessa. Ottelun voittaja pääsee haastamaan Jon Jonesin kevyen raskaansarjan tittelistä. Ulottuva ja hyvin liikkuva ruotsalainen on jo kertaalleen päässyt ottelemaan Jonesia vastaan häviten viisieräisen matsin tuomariäänin. Gustafssonin revanssi vaatii kuitenkin kovanyrkkisen Johnsonin kukistamista.

Myös illan muissa otteluissa riittää jännitettävää, ja tapahtuman pääkortille on ladattu kovatasoisia otteluita, jotka televisioidaan myös Pohjois-Amerikassa. Kehään astuvat muun muassa UFC-konkari Dan Henderson ja hollantilainen Gegard Mousasi sekä kevyen raskaansarjan Phil Davis ja Ryan Bader. Suomalaisittain mielenkiinto kohdistuu myös UFC-debyyttinsä tekevään Makwan Amirkhaniin. Turkulainen kohtaa englantilaisen englantilaisen Andy Oglen.

Tukholman UFC-illan esiottelut käynnistyvät klo 22.00 ja pääkortin ottelut klo 02.00. Katselu onnistuu Unibetin sivuilla UnibetTV-palvelussa sekä desktop-versiossa että mobiililaitteilla. Katselu on ilmaista, mutta edellyttää rekisteröitymisen. Lisätiedot Unibetin sivuilta.

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka (at) unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä ja tarjoaa palveluita 22 kielellä. Unibet tarjoaa myös B2B-vedonlyöntipalveluja Kambi Sport Solutionsin kautta. Tällä hetkellä Unibetilla on 9,2 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association). Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulationand Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija.