Unibet näyttää tulikuuman El Clásicon livenä ilmaiseksi

Tänä lauantaina pelataan jälleen ottelu, jota miljoonat jalkapallofanit ovat odottaneet. Arkkiviholliset Real Madrid ja Barcelona, kaksi jalkapallon suurinta ja kauneinta, kohtaavat El Clásicossa Santiago Bernabeulla. Peliyhtiö Unibet näyttää ottelun ilmaiseksi suorana lähetyksenä Live-vedonlyönti -sivustollaan osoitteessa www.unibet.com!

Lähtöasetelmat jalkapallokevään kohokohtaan eivät voisi olla herkullisemmat: Real Madrid ja Barcelona ovat La Ligan kärjessä tasapistein, ja Real on ykkösenä niukasti paremman maalieron turvin. Realin kotisaldo tältä kaudelta on huikea: 15 ottelua, täydet 45 pistettä ja 50 tehtyä maalia. Barcelona haki viime vuonna vastaavassa ottelussa Madridista nöyryyttävän 6–2 voiton, ja Lionel Messi -show tulee jälleen kaupunkiin ainoastaan voitto mielessään. Unibet tarjoaa otteluun yli 80 vedonlyöntikohdetta. Unibet uskoo Real Madridin olevan niukka ennakkosuosikki: yhtiö tarjoaa kotivoitolle kerrointa 2,45, Barcelonan vierasvoitolle 2,75 ja tasapelille 3,40. Kuinka El Clásicossa käy tällä kertaa? Katso ottelu suorana ilmaiseksi osoitteesta www.unibet.com! Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/