Uuden sukupolven sähköinen työkalu juristille

Maaliskuussa 2010 julkaistu SuomenLaki.com on Suomen modernein juristin sähköinen työkalu. Palvelu rakennettiin vastaamaan nykyaikaisen juristin tiedontarpeeseen: räätälöitävästä palvelusta löytää oikean tiedon heti.

SuomenLaki.com on uutissivusto ja hakupalvelu, josta löytää helposti ja reaaliaikaisesti olennaisimman juridiikkaan liittyvän tiedon. SuomenLaki.comin hakupalvelu on markkinoiden käyttäjäystävällisin sähköinen työkalu juristeille. Maaliskuussa 2010 julkaistua palvelua kehitettiin vuoden 2008 lopusta asti ja testiryhmältä ja käyttäjiltä saatu palaute kertoo huolella loppuunviedystä kehitystyöstä. - Olemme saaneet juuri niin hyvää palautetta kuin uskalsimme toivoa. Juristit kiittävät erityisesti omaa työtään nopeuttavaa hakupalvelua, toteaa Talentumin kirja- ja koulutustoiminnan vastaava johtaja Katja Hollmén. Hollménin luotsaamassa projektissa avainsanoja olivat nopeuden ja monipuolisuuden lisäksi edelläkävijyys ja henkilökohtaisuus. - Palvelumme menee juristin työn ytimeen, sillä SuomenLaki.com perustuu kokonaisuuksien ja asioiden välisten yhteyksien selkeään hahmottamiseen. Toisin kuin monet markkinoilla olevat palvelut, SuomenLaki.comin käyttö ei vaadi paljon manuaalista työtä, tuplaklikkauksia ja tiedon etsintää tiedostopuu-viidakosta. Palvelustamme löytyy nopeasti kaikki relevantti tieto nopeasti, itsekin juristina toiminut Hollmén toteaa. Palvelu kehitettiin yhteistyössä Talentumin, Reaktor Innovationsin ja juristeista koostuvan testiryhmän kanssa. Henkilökohtaista palvelua SuomenLaki.com -palvelun henkilökohtaisuus perustuu sen räätälöitävyyteen. Usein tarvittuja ja mielenkiintoisia dokumentteja voi kerätä ”Omaan salkkuun”, josta ne löytyvät vaivatta. - Hankkeessa yhdistyy Talentumin ja Reaktor Innovationsin paras osaaminen. Reaktor Innovationsin väki vahvisti näkemystämme siitä, millainen on modernin maailman käyttöliittymä, Hollmén sanoo. Henkilökohtaisuus näkyy myös palvelun jatkuvassa kehittämisessä. - Vastaamme kaikkiin saamiimme palautteisiin ja pystymme joustavasti muokkaamaan palveluamme palautteen mukaan. Kaiken kaikkiaan olemme erittäin ylpeitä palvelustamme ja saamastamme palautteesta myös koekäyttökampanjaan osallistuneilta ihmisiltä, Hollmén sanoo Ilmaiset koekäyttötunnukset voi tilata osoitteesta Suomenlaki.com. Lisätietoja: Katja Hollmén, katja.hollmen@talentum.fi, 040 342 4641