Uudistetut HP Integrity -järjestelmät kolminkertaistavat liiketoimintakriittisten ympäristöjen suorituskyvyn

Intelin Itanium 9500 -sarjan prosessoreihin perustuvat järjestelmät pienentävät omistuskuluja yli 30 %:lla.

HP vahvistaa yhdentyneen it-infrastruktuurin periaatteelle perustuvien liiketoimintakriittisten järjestelmien valikoimaansa. Yhtiö tuo markkinoille uudistetut Itaniumiin pohjautuvat HP Integrity -järjestelmät ja uudistetun HP-UX-käyttöjärjestelmän sekä palveluita – aiemmin ilmoitetun tuotesuunnitelman mukaisesti. Ratkaisut tarjoavat edelliseen laitesukupolveen verrattuna kolminkertaisen suorituskyvyn(1) ja entistä paremman joustavuuden sekä investointien suojan.

HP:n omiin parannuksiin ja Intel® Itanium® 9500 -sarjan prosessoreiden kehitystyön ansiosta uudet HP Integrity -järjestelmät prosessoivat tapahtumia jopa kolme kertaa aikaisempia laitesukupolvia nopeammin, mutta kuluttavat 21 prosenttia vähemmän energiaa(2). Asiakkaat voivat säästää jopa kolmasosan omistamisen kokonaiskustannuksista entiseen verrattuna(3).

Uudistettujen tuotteiden parannukset näkyvät käytettävyydessä ja luotettavuudessa ja varmistavat, että HP:n yhdentyneen it-infrastruktuurin periaatteen mukaiset bisneskriittiset järjestelmät tukevat jatkossakin olemassa olevia HP-UX-, HP NonStop- ja OpenVMS-pohjaisia Integrity-alustoja. Ajan myötä nämä uudistukset näkyvät myös liiketoimintakriittisissä x86-alustoissa , jolloin rakentuu yhtenäinen infrastruktuuri UNIX®-, Windows Server- ja Linux-ympäristöille .

Uudistuksiin kuuluvat:

• entistä nopeampi ja järeämpi HP Superdome 2, johon tulee uusia kortteja ja jonka lippulaivatuotetta on parannettu aiempaa raskaampia työkuormia varten;
  • kolme uutta c-luokan HP BladeSystemiin suunniteltua HP Integrity -korttipalvelinta, jotka tarjoavat joustavuutta työkuormien hallintaan;
  • ENERGY STAR® -sertifioitu perustason HP Integrity -palvelin, joka on suunniteltu erityisesti sivutoimipisteitä ja kasvavia yrityksiä varten;
  • HP-UX-käyttöjärjestelmän tietoturva- ja hallintaominaisuudet uhkien tunnistamisen nopeuttamiseen ja it-resurssien käytön tehostamiseenä; sekä
  • neuvontapalvelut, rahoitusohjelmat ja kulujen arviointia helpottavat työkalut, jotka auttavat asiakkaita liiketoimintakriittisen ympäristön kehittämisessä.

Näiden lisäksi HP julkistaa uuden HP Platform Advisory Workshopin, joka tukee tulevien liiketoimintakriittisten ympäristöjen suunnittelua ja siirtymistä aiemmista kokoonpanoista HP Integrity -järjestelmän käyttöön. Tarjolla on myös uusi omistuskustannuslaskin.

Integrity-järjestelmien käyttöönoton alkukustannukset on minimoitu HP:n rahoituspalveluiden joustavilla rahoitus-, leasing- ja vaihtohyvitysmahdollisuuksilla.

Hinnat ja saatavuus

Uudet HP Integrity -järjestelmät tulevat saataville maailmanlaajuisesti joulukuun alussa.

HP Platform Advisory Workshop -palvelut ovat saatavilla maailmanlaajuisesti. Paikallinen hinnoittelu määräytyy palvelukokoonpanon laajuuden perusteella.

Alkuperäinen englanninkielinen tiedote yksityiskohtaisine tuotetietoineen on saatavilla osoitteessa http://www.hp.com/hpinfo/newsroom/press/2012/index.html.

HP’s premier Europe, Middle East and Africa client event, HP Discover, takes place
Dec. 4-6 in Frankfurt, Germany.

Mediayhteydet: Taina Kaitala, puh. 050 372 3406, etunimi.sukunimi@hp.com
Kuvatiedustelut:
hp@pohjoisranta.fi

HP

HP luo teknologiaa, joka tarjoaa uusia mahdollisuuksia ihmisille, yrityksille, julkiselle hallinnolle ja yhteiskunnalle. Maailman suurimpana teknologiayhtiönä HP tarjoaa kokonaisuuden, joka kattaa tulostuksen, henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn, ohjelmistot, palvelut ja it-infrastruktuurin asiakkaiden ongelmien ratkaisemiseen. Lisätietoja HP:stä (NYSE: HPQ) löytyy osoitteista www.hp.com ja www.hp.fi.

(1) Based on HP labs testing that compared HP Integrity blade servers with the Intel Itanium processor 9500 series versus Intel Itanium processor 9300 series, resulting in a 3.29 times performance improvement over the previous generation, rounded to three times the improvement.

(2) Based on HP internal lab testing that compared HP Integrity RX2800 i2 severs, with Intel Itanium 9300 series processors and 24 8GB DIMM memory cards versus HP Integrity RX2800 i4 servers, with Intel Itanium 9500 series processors and 24 8GB DIMM memory cards. The difference was 162 watts or 21.4 percent less energy consumption for the Intel Itanium 9500 series processor-based system. ENERGY STAR qualification based on published qualification data for the HP Integrity RX2800 i4 server, in the category for Enterprise Server. Testing done June 2012.

(3) HP Superdome 2 with CB900 i2 blades (previous generation) supported a maximum of 128 cores, versus the HP Superdome 2 with CB900 i4 blades (newest generation) which supports a maximum of 256 cores.

© 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. The only warranties for HP products and services are set forth in the express warranty statements accompanying such products and services. Nothing herein should be construed as constituting an additional warranty. HP shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein.