Uusi KitchenAid MINI: 20 % pienempi ja 25 % kevyempi, mutta yhtä tehokas

YK:n tekemän tutkimuksen mukaan kaupungistumisen odotetaan kasvavan: vuoteen 2050 mennessä 66 prosenttia maailman väestöstä asuu kaupungeissa. Suomessa kaupungeissa asuu jo nykyään 84 prosenttia väestöstä. Kaupungistuminen muuttaa yhteiskuntaa sekä tapaamme elää ja asua. Pienentynyt asuintila vaatii lisäksi älykkäitä ratkaisuja. Vastatakseen pienten keittiöiden tarpeisiin KitchenAid lanseerasi klassisen yleiskoneensa pienempänä ja kompaktimpana versiona. KitchenAid MINI on 20 prosenttia pienempi ja 25 prosenttia kevyempi kuin alkuperäinen yleiskone, mutta kuitenkin yhtä tehokas.

KitchenAid MINI on kevyempi, vie vähemmän tilaa ja on saatavilla kuudessa eksklusiivisessa, upouudessa värissä. Myyntipakkaukseen sisältyy sekoitin, vispilä ja taikinakoukku. Koska kaikki lisävarusteet yleiskoneen isompaan 175-malliin sopivat myös MINIin, lisävarustesarjaa voi helposti laajentaa omiin tarpeisiin sopivaksi. Terveystietoiselle kotikokille spiraalileikkuri on oiva apuväline vihannesruokien laittoon. Ne, jotka tykkäävät leipoa kakkuja, pitävät todennäköisesti taas silikonireunaisesta vatkaimesta. Halusitpa laittaa ruokaa ystäviesi kanssa, leipoa työkavereillesi tai valmistaa hyödyllistä välipalaa, MINIllä on siihen oikeat lisävarusteet ja teho auttaa valmisteluissa. Huolimatta sen pienemmästä koosta, MINIllä on sama suorituskyky kuin alkuperäisellä yleiskoneella – täydellinen niille, joilla on pienempi keittiö.

MINI on kauan odotettu lisäys KitchenAid-perheeseen. Vaikka se on sekä pienempi että kevyempi, sillä on sama kapasiteetti kuin alkuperäisen koon yleiskoneessa. Voit siis saada saman laadun ja suorituskyvyn pienemmässä paketissa, joka on täydellinen pieneen keittiöön tai vaikka mökille, kertoo Cecilia Liss, KitchenAidin Pohjoismaiden päällikkö.

MINI on saatavana mattamustana, mattaharmaana, roosana sekä hot saucen eli tulisen kastikkeen, hunajamelonin ja iltahämärän sinisen värisenä. Mattamusta ja -harmaa sopivat hyvin tämän hetken sisustussuuntaukseen, hunajameloni ja roosa puolestaan edustavat pikemmin retrotrendiä, joka ei koskaan vanhene. Lisätietoa osoitteessa: www.kitchenaid.fi

Mediayhteydet Suomessa:

kitchenaid-pbm@bm.com

KitchenAid
Lanseerattuaan legendaarisen yleiskoneensa vuonna 1919 ja ensimmäisen tiskikoneensa vuonna 1949, KitchenAid on rakentanut näiden ikonisten perintöjen päälle luodakseen täydellisen tuotelinjan, joka tarjoaa ammattimaista suorituskykyä ja on suunniteltu intohimoisille kulinaristeille. KitchenAid-tavaramerkki juhli 90-vuotissyntymäpäiväänsä vuonna 2009 ja on osa Whirlpool Corporation -konsernia. Whirlpool on maailman suurin kodinkoneiden valmistaja ja vuonna 2014 vuotuinen liikevaihto oli noin 20 miljardia dollaria (USD). Whirpoolilla on 100 000 työntekijää sekä 70 tehdasta ja tutkimuskeskusta ympäri maailman. Yhtiöön kuuluu Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit, Hotpoint ja muita suuri tavaramerkkejä yli 170 maassa. Whirlpool Corporationin Euroopan keskusyksikkö sijaitsee Comeriossa, Italiassa. www.kitchenaid.fi