Veijonen ja Hirvaskari seuraavat putoajat

Peliyhtiö Unibet uskoo, että Juha Veijonen ja Sanna Hirvaskari joutuvat pakkaamaan tanssitrikoonsa tulevan sunnuntain Tanssii tähtien kanssa -kilpailun jälkeen.

Veijonen ja Hirvaskari saivat viime sunnuntaina tuomareilta kehuja parantuneesta tanssistaan. Tästä huolimatta Unibet antaa parille suurimman voittokertoimen 25,00. Kisan suosikiksi on noussut molemmilla tanssikerroilla korkeimmat pisteet saanut Laura Voutilainen parinsa Marko Keräsen kanssa, ohittaen täpärästi viime viikon yleisön lemmikit Antti Tuiskun ja Anna-Liisa Bergströmin. Suosikkiparin voittokerroin on 2,25.

Seuraavina tansseina ovat rumba ja foxtrot, joihin ammennetaan inspiraatiota elokuvamaailmasta.

Suosikkiohjelma jatkuu jälleen sunnuntaina 10.10. MTV3-kanavalla.

Tanssii Tähtien Kanssa 2010
Kuka voittaa?

Laura Voutilainen & Marko Keränen 2,25
Antti Tuisku & Anna-Liisa Bergström 3,50
Maria Jungner & Aleksi Seppänen 5,50
Jukka Rasila & Saana Akiola 6,00
Joona Puhakka & Sanni Siurua 8,00
Satu Silvo & Sami Helenius 8,00
Nasima Razmyar & Jani Rasimus 10,00
Jethro Rostedt & Susa Matson 15,00
Juha Veijonen & Sanna Hirvaskari 25,00

Lisätietoja: Nils Anden
nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com