Ville Lyytikäinen: Auf Wiedersehen, Englanti!

Veikkausliigassa FC Jokereita ja FC Hämeenlinnaa valmentanut Ville Lyytikäinen on peliyhtiö Unibetin jalkapalloasiantuntija. Ville antaa vinkkejä jalkapallon MM-kisoihin. Lyytikäinen uskoo, että jalkapallo on edelleen tylsä peli, ja lopussa Saksa voittaa. Englanti siis kaatuu sunnuntain klassikossa. Unibet tarjoaa Saksan voitolle kerrointa 2,80.

27.6.2010 Saksa–Englanti: 1 (kerroin 2,80)

Se maista, joka menee jatkoon, voi sanoa toivoneensa tätä peliä. Se maista, joka häviää pelin, häviää kaiken. Eurooppalaisessa jalkapallossa ei ole kovempaa peliä ja lopulta Saksa aina voittaa…

Saksa pelasi loistavasti avausottelunsa ja murskasi Australian. Englanti aloitti USA:ta vastaan hyvin, mutta mitä pidemmälle peli eteni, sen huonommaksi Englanti muuttui. Saksa hävisi tyhmyyttään Serbialle Klosen ulosjaon vaikuttaessa liikaa peliin, ja Englanti oli umpisurkea Algeriaa vastaan. Molemmat maat ottivat pakkovoiton viimeisessä pelissään.

Englannilla James ei ole maailmanluokan maalivahti, Terry tarvitsisi vierelleen kovemman topparin ja Rooney ei saa nyt sisään mistään. Mutta vain yksi maali, ja yksi maailman parhaista saa apinan selästään. Saksa ei vakuuttanut avauksen jälkeen, mutta milloin Saksa on vakuuttanut alkupeleissään? Klose on kärsinyt pannansa, ja vaikka joukkue on nuori verrattuna Englantiin, saksalaiset ovat konemaisia suorittajia. Saksalla on myös historia puolellaan: Englanti on kaatunut aina tärkeissä peleissä. Nytkin!

Tämä peli on loistava lopetus suomalaiselle loistavalle juhlalle, ole mukana! 2,80 on kova kerroin, mutta Saksa menee jatkoon!

Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com