Ville Lyytikäinen: El Niñosta Valioliigan maalikunkku

Veikkausliigassa FC Jokereita ja FC Hämeenlinnaa valmentanut Ville Lyytikäinen on peliyhtiö Unibetin jalkapalloasiantuntija. Ville antaa vinkkejä Valioliigaan, Mestareiden liigaan ja Veikkausliigaan. Lyytikäinen uskoo, että Espanjan kanssa maailmanmestaruutta juhlinut Liverpoolin Fernando Torres vie tiukan kisan Valioliigan maalikuninkuudesta. Unibet tarjoaa El Niñon voitolle erinomaista kerrointa 8,00.

Maalintekijöiden veikkaaminen on vaikeaa puuhaa. Veikataan kuitenkin yksittäisen pelaajan onnistumisia, joihin vaikuttavat niin joukkueen kuin pelaajan kunto, puhumattakaan loukkaantumisista. Yleensä parhaat maalintekijät tulevat kuitenkin parhaista joukkueista, eli mennään suosikkien mukaan.

Unibet on arvioinut oikein ennakkosuosikit, eli viime vuonnakin verkkoa heiluttaneet Chelsean Didier Drogba (kerroin 6,00) ja ManU:n Wayne Rooney (6,00). Minulla on luottoa molempiin! Liverpoolin Fernando Torres (8,00) tekee kunnossa ollessaan varmasti maaleja. Kaikkein eniten, jos pysyy kunnossa. Kahdeksan on erinomainen kerroin, otan Torresin kiinni!

Chelseasta ailahteleva Nicolas Anelka (25.00) voi tehdä maaleja, mutta ei millään Valioliigan eniten. Joukkueensa vapaa- ja rangaistuspotkut ampuva keskikentän Frank Lampard (30,00) sen sijaan voi, ja tykittää itsensä aivan kärkeen. Rotaatio voi kuitenkin viedä peliminuutteja liigassa, tosin Lampard on brittipelaaja, joka Rooneyn lailla haluaa pelata aina! ManUssa Berbatov (25,00) voi mättää maaleja, mutta laiska bulgaari ei pelaa tarpeeksi maalikuninkaaksi asti. Javier Hernandez (30,00) voi yllättää, mutta ei ihan kärkeen. Manchester Cityssä on liikaa hyökkääjiä, ja Roberto Mancini peluuttaa joukkuettaan suurimmalla rotaatiolla, koska kaikki täytyy pitää tyytyväisinä.

Citystä ei tule Valioliigan parasta maalintekijää. Voittakoon Espanja taas, ja Torres… tai Englanti, varmuuden vuoksi kiinni myös Lampard ja Rooney!

Unibetin kertoimet
14.8.2010
Englannin Valioliiga
Kuka voittaa maalikuninkuuden?

Drogba, D 6,00
Rooney, W 6,00
Torres, F 8,00
Van Persie, R 11,00
Tevez, C 12,00
Bent, D 18,00

Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com