Ville Lyytikäinen: TPS juoksee voiton JJK:sta

Veikkausliigassa FC Jokereita ja FC Hämeenlinnaa valmentanut Ville Lyytikäinen on peliyhtiö Unibetin jalkapalloasiantuntija. Ville antaa vinkkejä Valioliigaan, Mestareiden liigaan, Veikkausliigaan ja jalkapallon arvokisoihin. Lyytikäinen uskoo, että mestarisuosikit TPS ja HJK hakevat sunnuntain Veikkausliiga-kierroksella vierasvoitot hyvin kautensa aloittaneista JJK:sta ja VPS:sta. Unibet tarjoaa TPS:n voitolle kerrointa 2,25.

2.5. JJK - TPS 2 (kerroin 2,25) TPS ei ansainnut pisteitä Honkaa vastaan, mutta otti kuitenkin voiton Toni Kolehmaisen älykkäällä vapaapotkulla. Kaksi peliä, neljä pinnaa maalierolla 1-0, eli pisteiden valossa TPS on aloittanut hyvin. JJK on aloittanut kautensa loistavasti kahdella arvokkaalla vierasvoitolla (TamU ja VPS) päästämättä maaliakaan. Viime kaudelle jyväskyläläiset voittivat vain yhden vieraspelin. Kotiottelu kerää varmasti yleisöä, ja vahvistuneelta JJK:lta odotetaan paljon, jopa liikaa. JJK:n keskuspuolustus on kovaa liigatasoa ja valmentaja Kari Martosen toiminta on uskottavaa, mutta todella kovia joukkueita vastaan JJK kaipaisi avukseen loukkaantunutta kapteeniaan Mikko Hyyrystä, Veikkausliigan energisintä ja ilkeintä hyökkääjää. TPS otti opikseen ensimmäisestä pelistä ja Jonatan Johansson siirrettiin kymppipaikalta kärkeen. Sunnuntain pelissä Johansson kirmannee toisena laiturina ja TPS-hyökkäys Ääritalo-Wusu-Johansson juoksee JJK-puolustuksen läpi riittävän monta kertaa. TPS ohittaa sarjataulukossa JJK:n sunnuntaina ja pitää violetit takanaan kauden loppuun asti. 2.5. VPS – HJK 2 (kerroin 1,82) HJK tuhlasi kotiavauksessaan valtavasti maalipaikkoja. Klubin ei kuitenkaan tarvitse olla huolissaan, sillä maalipaikkojen luonti kääntyy ennen pitkään maaleiksi ja pisteiksi. Viimeistelijöitä HJK:lla riittää, varsinkin kun Jarno Parikka on kuntoutumassa kohti huippuvirettä. VPS aloitti kautensa todellisella pommilla, kun Ahvenanmaan matka toi mukanaan upeat kolme maalia ja yhtä monta pistettä. Kotihäviö JJK:lle palautti Vepsun taas lähtöruutuun. Sunnuntaina epätasainen Hietalahti antaa edun suoraviivaisesti pelaavalle kotijoukkueelle, mutta helsinkiläiset ovat numeroa liian kovia ja rutinoitu puolustus kestää vaasalaisten rynnistykset. Medo, Janne Saarinen, Aki Riihilahti, Akseli Pelvas ja Sebastian Sorsa ovat loukkaantuneina, mutta Klubilla riittää leveyttä. Dawda Bah ja Klubin superhankinta Danny Hoesen hakkaavat tarvittavat maalit, ja HJK siirtyy sinne minne se tällä kaudella kuuluu, eli kärkeen. Varmasti, lyödäänkö vetoa? Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/