Ville Lyytikäinen: TPS räjäyttää pankin Belgiassa

Veikkausliigassa FC Jokereita ja FC Hämeenlinnaa valmentanut Ville Lyytikäinen on peliyhtiö Unibetin jalkapalloasiantuntija. Ville antaa vinkkejä Valioliigaan, Mestareiden liigaan, Veikkausliigaan ja jalkapallon arvokisoihin. Lyytikäinen uskoo, että kovavireinen TPS yltää torstain europelissään superyllätykseen belgialaista Cercle Bruggea vastaan. Unibet tarjoaa TPS:n vierasvoitolle huippukerrointa 6,00. Lyytikäinen luottaa myös Hongan ja MyPan kotivoittoihin.

15.7. Honka – Bangor 1 (kerroin 1,18)
         MyPa – Sant Julia 1 (kerroin 1,05)

Ennalta vahvemmat suomalaisjoukkueet ovat ehdottomia suosikkeja kotonaan, vaikka Honka joutuukin pelaamaan evakossa reilusti alle tuhannen katsojan edessä Myyrmäen tekonurmella. Tekonurmi sopii kuitenkin Hongalle erinomaisesti, sillä joukkue pystyy varmaan vauhdinpitoon kautensa vasta aloittelevaa Bangoria vastaan. Vaikka Honka menikin viime vuonna Bangoria vastaan jatkoon yhteismaalein 3-0, joutuu Joel Perovuon menettänyt joukkue koville vieraissa, joten 3 tai 4 maalia kotona auttaisivat kummasti.

MyPa nuijii andorralaisen UE Sant Julia nurmella, tekonurmella tai vaikka kahtiksessa parkkipaikalla. 1,05 tarvitsee kuitenkin tuekseen muita kohteita. Pomminvarma ykkönen!

15.7. Cercle Brugge – TPS 2 (kerroin 6,00)

Turkulaisten peli kulkee, ja debyyttimaalinsa Lahdessa tehnyt Roope Riski on vaarallinen vastahyökkäyspelaaja, samoin kuin kokeneemmat Johansson, Ääritalo ja Manninen. Roopen pienempi isoveli Riku on vihdoin noussut sille tasolle, jonne huippulupaava peluri kuuluu. Rautiaisen Tepsistä on tullut itseensä luottava Rajamäen TPS; harmoniaa, halua ja turkulaisuutta, mitä tahansa se sitten tarkoittaakaan.

Cercle Brugge ei ole aloittanut kauttaan vielä. Joukkue on leireillyt viikon Portugalissa, pelannut muutamaa kirjastoporukkaa vastaan ja vain yhden kunnon ottelun Lokerenia vastaan viime viikolla. Seura ei kuulu maansa suurimpiin, ja uuden valmentajan uudet kuviot ottavat aikansa. Nyt jos koskaan TPS! Kuuden kerroin antaa aiheen riskeerata sinivalkoisesti. Jos TPS onnistuu, TPS voittaa, ainakin ensimmäisen pelin. Riski? Varmasti, Riku vai Roope? Lyödäänkö vetoa?

Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com