Ville Lyytikäinen: Veikkausliigan mestaruus kahden kauppa

Veikkausliigassa FC Jokereita ja FC Hämeenlinnaa valmentanut Ville Lyytikäinen on peliyhtiö Unibetin jalkapalloasiantuntija. Ville antaa vinkkejä Valioliigaan, Mestareiden liigaan, Veikkausliigaan ja jalkapallon arvokisoihin. Lyytikäinen uskoo, että perjantaina alkavan Veikkausliigan mestaruus menee HJK:lle tai TPS:lle. Maalikuninkuuden vie paluumuuttaja Jonatan Johansson, ja ensimmäiset potkut osuvat Lahteen. Unibet tarjoaa TPS:n mestaruudelle hyvää kerrointa 7,50.

Veikkausliigassa on kaksi suosikkia ylitse muiden: HJK ja TPS. HJK:n pelaajamateriaali on erittäin laadukas ja tasainen, ja hyvät hankinnat yhdistettynä kokemukseen tekevät Klubista mestarisuosikki numero Unon – valmentaja Antti Muurisesta huolimatta. TPS:n tilanne on rauhoittunut talven jälkeen. Marko Rajamäestä tuli kasvattajaseuransa valmentaja, ja joukkue sai Jonatan Johanssonista Veikkausliigan parhaan paluumuuttajan. TPS:n ongelmana on kapea puolustus, joka ei kestä loukkaantumisia. Toinen näistä joukkueista vie mestaruuden, ja yllättäjät voivat tulla Ahvenanmaalta tai Valkeakoskelta. Ehdoton suosikki maalikuninkaaksi on maajoukkueessakin tiuhaan osunut Jonatan Johansson. Kokenut pelaaja on motivoitunut, terve ja pelaa liigan kärkijoukkueessa. Lahden Rafael on kliininen viimeistelijä, mutta tippumista vastaan taisteleva Lahti ei juhli maaleilla tällä kaudella. Jaron Aleksei Eremenko Jr vetää joukkueensa kaikki vapaapotkut ja rankkarit, mutta ei kai keskikentältä silti maalikuninkuutta voiteta? Hongan Hermanni Vuorinen on kärsinyt loukkaantumisista, mutta verkot heiluvat taatusti jälleen. Ensimmäisten valmentajapotkujen saajaksi ykkösvaihtoehtoni on Lahden valmentaja Ilkka Mäkelä. Häneltä odotetaan ihmeitä, mutta loukkaantumiset ja heikko taloustilanne vaikeuttavat hänen työtään. HJK:n Antti Muurinen voi myös joutua lähtemään, jos joukkue epäonnistuu kansainvälisissä peleissä. Lue lisää Villen mietteitä alkavasta Veikkausliiga-kaudesta osoitteessa www.unibet.com. Unibetin kertoimet Veikkausliiga 16.4.2010 Mikä joukkue vie mestaruuden? HJK Helsinki 2,60 FC Honka Espoo 3,75 FC Inter Turku 5,50 TPS Turku 7,50 MyPa 16,00 IFK Mariehamn 18,00 Tampere Utd 20,00 FC Haka 60,00 FC Lahti 60,00 FF Jaro 60,00 JJK Jyväskylä 60,00 VPS 125,0 KuPS 125,0 AC Oulu 125,0 Kuka vie maalikuninkuuden? Vuorinen, Hermanni 4,50 Johansson, Jonatan 7,50 Mäkelä, Juho 11,00 Furuholm, Timo 12,50 Nam Ik Kyung 16,00 Kuka valmentaja saa ensimmäisenä potkut? FC Haka – S. Ristilä 4,50 VPS – T. Pikkarainen 6,00 KuPS – E. Pekonen 7,00 JJK Jyväskylä – K. Martonen 9,00 FC Jaro – A. Eremenko 9,00 FC Lahti – I. Mäkelä 10,00 No Head Coach Change 10,00 AC Oulu – J. Malinen 12,00 MyPa – J. Lindberg 12,00 TPS Turku – M. Rajamäki 12,00 HJK Helsinki – A. Muurinen 15,00 Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/