Waltteri Torikka suosikkina Tähdet, tähdet -finaaliin

Tähdet, tähdet -ohjelman voitto ratkaistaan ensi sunnuntaina Waltteri Torikan ja Laura Voutilaisen kesken. Peliyhtiö Unibet uskoo, että Tähtien tähti -tittelin nappaa itselleen oopperalaulaja Torikka, joka on kauden mittaan venynyt huikeisiin esityksiin oman genrensä ulkopuolella.

Torikka ja Voutilainen etenivät odotetusti semifinaaleista sunnuntain finaaliin. Unibet uskoo, että illan kirkkaimpana tähtenä tulee loistamaan Torikka, jonka esittämät kisakappaleet ulottuvat menevästä popista Suomi-iskelmän kautta aina tunteita täynnä olevaan balladiin. Yhtiö nostaa Torikan voittajasuosikiksi kertoimella 1,62.

Kertoimien perusteella finaalista on tulossa tiukka, sillä Voutilaisen tämänhetkinen voittokerroin on vain hieman Torikkaa suurempi: 1,90. Unibetin mukaan viihdetähden karisma ei kuitenkaan ihan riitä kisassa erittäin muuntautumiskykyiseksi osoittautunutta oopperatähteä vastaan.

Esimerkiksi viime sunnuntain semifinaalissa Torikka tulkitsi Les Miserablesin  Stars-kappaletta niin tunteikkaasti, että vierailevana asiantuntijana mukana ollut Marco Bjurström kyynelehti vuolaasti esityksen jälkeen.

Sunnuntain finaalissa kumpikin laulaja nousee lavalle kolme kertaa: illan aikana artistit esittävät yhden jo aiemmin kuullun kappaleen, yhden kappaleen omasta tuotannostaan sekä yhden itselle merkityksellisen biisin.

Unibetin kertoimet:

Tähdet, tähdet 2015 -voittaja

Waltteri Torikka 1,62
Laura Vuotilainen 1,90

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka(at)unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä ja tarjoaa palveluita 22 kielellä. Unibet tarjoaa myös B2B-vedonlyöntipalveluja Kambi Sport Solutionsin kautta. Tällä hetkellä Unibetilla on 9,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association). Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulationand Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija.