Big Brotherin voi voittaa vain alkuperäisasukas

Big Brother 2011 -kauden loppu häämöttää ja talossa on enää seitsemän asukasta. Peliyhtiö Unibetin mukaan kilpailussa ei voi pärjätä, jos ei ole ollut alusta asti mukana, ja voittokamppailu onkin kolmen alkuperäisasukkaan kauppa. Tällä perusteella seuraavaksi kotiin lähtee Raision tyttö Netta.

Ylöjärveläinen Rami joutui poistumaan BB-talosta viimeisimmässä häätöäänestyksessä sunnuntaina. Rami tuli mukaan kesken kauden, ja muut asukkaat pitivät tätä suurimpana syynä sille, miksi Rami ei ansaitse paikkaa talossa. Myös toinen kesken kauden taloon tullut asukas Netta oli jo sunnuntaina vähällä lähteä kotiin. Unibetin kertoimet puhuvatkin sen puolesta, että raisiolaisnainen on seuraava kotiinlähtijä. Kerroin Netan voitolle on selkeästi joukon suurin, 35,00.

Big Brother -talon alkuperäisasukkaiden yhteishenki on tiivistynyt kilpailun edetessä. Unibetin kertoimissa joukosta on noussut esiin selvä kolmen kärki. Oululainen Sebastian on edelleen ehdoton suosikki koko kilpailun voittajaksi kertoimella 1,75. Sebastianin kanssa hyvää pataa oleva kirkkonummelainen Janica on noussut kärkkymään voittajasuosikin paikkaa kertoimella 3,75. Talon renttu Mikael on kertoimissa vielä Janican edellä, mutta Unibetin mukaan miehen häätösuoja heikentää kuitenkin hänen voittomahdollisuuksiaan. Mikaelia ei voi äänestää ennen finaaliviikkoa, ja tämä voi johtaa äänivyöryyn kisan loppusuoralla.

Unibetin kertoimet

Big Brother Suomi 2011
Kuka voittaa?

Sebastian 1,75
Mikael 3,50
Janica 3,75
Tanja 10,00
Ben 12,00
Suvi 20,00
Netta 35,00

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 5,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulationand Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com