David Beckhamin sensaatiosiirto toteutuu

Maailman kuuluisimman jalkapalloilijan, Los Angeles Galaxyssa pelaavan David Beckhamin ympärillä velloo huhuja siirrosta takaisin Englannin Valioliigaan. Peliyhtiö Unibetin mukaan entinen Manchester Unitedin keskikenttätähti siirtyy lähes varmasti Tottenhamin riveihin.

Nykyään Yhdysvalloissa pelaava 35-vuotias Beckham on aiemmin kieltäytynyt useiden Valioliiga-joukkueiden kosiskeluista. Unibet uskoo sarjassa neljäntenä olevan Tottenhamin tarjouksen olevan kuitenkin liian houkutteleva ex-maajoukkuekapteenille: Unibet antaa lainasiirron toteutumiselle kertoimen 1,22, ja jos huhuttu kauppa ei toteudu, kerroin on 3,60. Jos Beckham siirtyy lontoolaisseuran riveihin, voisi hän kohdata entisen joukkueensa Manchester Unitedin jo 16. tammikuuta.

Myös muut eurooppalaiset huippujoukkueet ovat tunnetusti keskikenttätähden perässä. Unibet antaa pienen kertoimen 1,16 sille, että Beckham siirtyy tammikuun siirtoikkunan aikana johonkin eurooppalaisjoukkueeseen. Näyttäisi siis varmalta, että Beckham väläyttelee jälleen pian syöttö- ja laukaisutaitojaan eurooppalaisilla viheriöillä.

Unibetin kertoimet

6.1.2011

Dream signing for Tottenham Hotspurs: David Beckham
Will the player sign for the club before the 3 February 2011?

Virallisen ilmoituksen jälkeen tehdyt vedot mitätöidään.

Kyllä 1,22
Ei 3,60

January 2011 Transfer Window - David Beckham to sign for a European club
Tapahtuuko se?

Virallisen ilmoituksen jälkeen tehdyt vedot mitätöidään.

Kyllä 1,16
Ei 4,25

Lisätietoja: Nils Anden nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com