Eminem kahmi Grammy-ehdokkuudet

Grammy-musiikkipalkinnot jaetaan Yhdysvalloissa 13. helmikuuta pop-taivaan tuikkeessa, kun sen kirkkaimmat tähdet Lady Gagasta Eminemiin nousevat lavalle. Samana päivänä myös Lady Gaga julkaisee uuden ja odotetun singlensä.

Eminem johtaa kilpailua huikealla kymmenellä ehdokkuudellaan. Hän on suosikkina useimmissa kategorioissa ja hänen ehdokkuutensa Vuoden levy -palkinnon pokkaajana saa peliyhtiö Unibetilta kertoimen 1,20.  Tapojaan siistineen rääväsuuräppärin ”Recovery”-levy oli yksi vuoden 2010 kohokohtia, mutta nähtäväksi jää, miten äänestäjät suhtautuvat mieheen, joka on ehtinyt dissata Grammytkin aiemmilla levyillään.

Vuoden nuori tulokas Bruno Mars on kahminut itselleen hämmästyttävät seitsemän ehdokkuutta jättäen taakseen jopa eksentrisen pop-ilmiön Lady Gagan, joka on ehdolla yhteensä kuudessa kategoriassa.

Erittäin mielenkiintoinen mittelö tullaan näkemään vuoden kappaleen kohdalla.  Cee Lo Green johtaa joukkoa tarttuvalla ”F*** You”-biisillään kertoimella 3,00. Eminem ja Rihanna hengittävät niskaan seitsemän viikkoa listaykkösenä viettäneellä ”Love the Way you Lie”-kappaleella, joka saa Unibetiltä kertoimen 3,50.

”2010, kun musiikkibisnes kokee melkoista murrosta, artistit näyttävät todella panostaneen työhönsä. Erityisesti Eminemillä on ollut poikkeuksellinen vuosi ja uskon, että tämän vuoden Grammy-gaalassa hän varastaa huomion paitsi esiintymisellään, myös saamillaan palkinnoilla”, sanoo Unibetilla vedonlyönnistä vastaava Erik Backlund.

Teinisuosikki Justin Bieberille sovitellaan vuoden parhaan uuden artistin viittaa kertoimella 2,00. Brittiläinen Florence & The Machine seuraavat perässä kertoimella 3,50. Heidän huikea suosionsa vuonna 2010 tekevät kilpailusta tiukan.

Parhaan naisartistin esityksen palkitseminen huipentuu titaanien taistoon, kun pop-musiikin kärkinimet Lady Gaga ja Beyoncé ottavat mittaa toisistaan. Lady Gagan ”Bad Romance” johtaa kertoimella 1,30, Beyoncén live-tulkinta kappaleesta ”Halo” saa kertoimekseen 3,50.

Kuka voittaa?

King Of Anything – Sara Bareilles 12,00

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com