Niklas Sonkin Accountor Holding Oy:n COO ja Deputy CEO 18.1.2017 alkaen

Talous- ja palkkahallintopalvelujen johtava osaaja Pohjois-Euroopassa,  Accountor Holding Oy on nimittänyt DI Niklas Sonkinin (49) COOksi ja Deputy CEOksi tammikuun 18. päivästä 2017 alkaen. Sonkin siirtyy tehtäväänsä Ruotsista, jossa hän on viimeksi toiminut Tele2 ABn COO ja EVP tehtävissä.

Sonkinin yli 15 vuoden  kokemus kansainvälisen palveluliiketoiminnan johtamisesta sekä kuluttaja- että B2B markkinoilla Pohjoismaissa, Keski- ja Itä-Euroopassa, Euraasiassa sekä Lähi-Idässä tuo Accountorille osaamista, joka auttaa yritystämme entisestään parantamaan asiakkaillemme tarjottavia palveluita ja ratkaisuja. Haluamme tällä rekrytoinnilla vahvistaa johtoryhmäämme ja Accountorin kykyä kehittyä ja kasvaa.

“Näen Accountorissa ainutlaatuisen hienon mahdollisuuden olla osana kannattavaa kasvua ja liiketoiminnan laajentamista yhä kansainvälisemmäksi. Pidän henkilöstön innostusta ja motivaatiota kaikkien tärkeimpänä tekijänä tavoiteltaessa loistavia ja kestäviä asiakaskokemuksia. Hyvä palveluvalikoima, tehokkaat prosessit ja innostunut henkilöstö muodostavat kokemukseni mukaan voittamattoman yhdistelmän”, sanoo Sonkin.

Niklas Sonkin ryhtyy konsernin johtoryhmän puheenjohtajaksi huhtikuun alusta, jolloin CEO Asko Schrey keskittyy enemmän strategian ydinkysymyksiin.

Lisätietoja:

Asko Schrey, CEO, Accountor Holding Oy, +358 405001655, asko.schrey@accountor.fi
Niklas Sonkin, COO, Deputy CEO, Accountor Holding Oy, +46 767669569, niklas.sonkin@gmail.com

Accountor – asiantuntija lähellä sinua.  Accountor on Pohjois-Euroopan johtava talous- ja palkkahallintopalvelujen osaaja, joka palvelee yli 100 000 asiakasyritystään yli 2300 asiantuntijan voimin seitsemässä eri maassa. Suomessa Accountorilla on yli tuhat talousalan osaajaa ja liki 30 erikokoista toimistoa ympäri maan – toimimme paikallisesti siellä, missä asiakkaammekin ovat. Accountor on suomalainen Avainlippu-yritys. www.accountor.fi