SAP ennätysvauhdissa: ohjelmistoissa 32 prosentin kasvua

Alustavan arvion mukaan SAP on tehnyt ennätystuloksen vuoden 2011 kolmannella neljänneksellä ohjelmistoliiketoiminnassaan. Kasvua on tullut noin 32 prosenttia. Lue alkuperäinen tiedote tästä.

Lisätietoja:

Marika Auramo
Country Sales Manager
SAP Finland Oy

SAP
SAP on maailman johtava liiketoimintaratkaisujen* toimittaja. SAP tarjoaa sovelluksia ja palveluita, joiden avulla kaikenkokoiset yritykset yli 25 toimialalla voivat menestyä paremmin. SAP:llä on yli 109 000 asiakasta yli 120 maassa. SAP on listattu useissa eri pörsseissä, muun muassa Frankfurtin ja New Yorkin pörsseissä. Lisätietoja www.sap.com/finland

Intohimonamme on auttaa asiakkaitamme määrittelemään olemassaolonsa tarkoitus, kuvaamaan identiteettinsä sekä viestimään niistä tunnistettavalla tavalla. Olemme viestintätoimisto, jossa analytiikan, PR:n, vaikuttajaviestinnän, talousviestinnän, strategisen suunnittelun ja visuaalisen tuotannon ammattilaiset on koottu yhteen luomaan innovatiivisia ideoita toimialojen, tieteenhaarojen ja kulttuurien rajojen yli. Lisätietoa: www.pohjoisrantabcw.com