SAP:llä ennätysmäinen kolmas vuosineljännes

Liiketoiminta-analytiikan saralla 24 prosentin kasvu Pohjoismaissa

Jan Thorell, SAP:n Pohjoismaiden ja Baltian liiketoiminnan johtaja kommentoi kulunutta kvartaalia seuraavasti:

”Olemme ilahtuneita huomatessamme, että näinä taloudellisten turbulenssien aikana yritykset koosta huolimatta jatkavat innovaatioidemme hyödyntämistä pyrkiessään parempaan kilpailukykyyn. Olemme nähneet huomattavaa kasvua erityisesti liiketoiminta-analytiikan, uuden teknologian ja mobiilien yrityssovellusten parissa kuluneena vuonna. Pohjoismaissa pelkästään liiketoiminta-analytiikan saralla kasvua on ollut 24 prosenttia. Asiakkaamme kaikilta toimialoilta ovat osoittaneet kasvavaa kiinnostusta mobiilien ja muistinvaraisen laskennan ratkaisujamme kohtaan. Voin myös vahvistaa, että olemme solmineet ensimmäisen pohjoismaisen HANA-kauppamme, useiden muiden asiakkaiden osoittaessa kiinnostusta siihen miten he voivat parantaa toimintaansa mobiilien ja muistinvaraista laskentateknologiaa hyödyntävien yrityssovellusten avulla”.

Erittely SAP:n Q3-tuloksesta tästä.

Lisätietoja:

Marika Auramo
Country Sales Manager
SAP Finland Oy

SAP
SAP on maailman johtava liiketoimintaratkaisujen* toimittaja. SAP tarjoaa sovelluksia ja palveluita, joiden avulla kaikenkokoiset yritykset yli 25 toimialalla voivat menestyä paremmin. SAP:llä on yli 109 000 asiakasta yli 120 maassa. SAP on listattu useissa eri pörsseissä, muun muassa Frankfurtin ja New Yorkin pörsseissä. Lisätietoja www.sap.com/finland

SAP

Intohimonamme on auttaa asiakkaitamme määrittelemään olemassaolonsa tarkoitus, kuvaamaan identiteettinsä sekä viestimään niistä tunnistettavalla tavalla. Olemme viestintätoimisto, jossa analytiikan, PR:n, vaikuttajaviestinnän, talousviestinnän, strategisen suunnittelun ja visuaalisen tuotannon ammattilaiset on koottu yhteen luomaan innovatiivisia ideoita toimialojen, tieteenhaarojen ja kulttuurien rajojen yli. Lisätietoa: www.pohjoisrantabcw.com