Suomalaishyppääjät mäkiviikon mustia hevosia

Perinteinen Keski-Euroopan mäkiviikko käynnistyy keskiviikkona Saksan Oberstdorfissa. Tämän kauden suomalaiskärkinimet Matti Hautamäki ja Ville Larinto ovat peliyhtiö Unibetin listoilla haastajia mäkiviikon kokonaisvoittajaksi kertoimilla 15,00 ja 22,00.

Unibetin suosikki neljästä kisasta muodostuvan mäkiviikon voittajaksi on maailmancupia johtava huippuvireinen Thomas Morgenstern, joka saa kertoimen 2,50. Itävaltalaisen ykköshaastaja on maanmies Andreas Kofler kertoimella 3,75, ja häntä jahtaavat kokeneet pomppuihmeet Simon Ammann ja Adam Malysz. Maailmancupin kolmantena ja neljäntenä olevat Matti Hautamäki ja Ville Larinto ovat Unibetin suosikkilistalla sijoilla viisi ja kuusi, ja nappionnistuminen voi nostaa kumman tahansa alkukauden tasaisista suorittajista voittotaisteluun mukaan.

Mäkiviikon ainoa viisinkertainen voittaja Janne Ahonen lähtee kiertueelle takanaan heikohko alkukausi, mutta konkari on näissä kisoissa tunnetusti elementissään. Unibet asettaa Ahosen ennakkokaavailuissa kahdeksannelle sijalle voittokertoimella 50,00.

Unibetin kertoimet 28.12.2010
FIS 4 Hills Tournament
Kuka voittaa?

Morgenstern, T 2,50
Kofler, A 3,75
Ammann, S 5,25
Małysz, A 6,00
Hautamäki, Matti 15,00
Larinto, V 22,00
Loitzl, W 25,00
Ahonen, J 50,00

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com