Tiki: Kärpät pelaa Mikko Haapakoskelle jatkoaikaa

Viiden Stanley Cup -sormuksen ylpeä haltija, armoitettu playoff-pelaaja Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana jääkiekon SM-liigassa ja NHL:ssä. Tiki arvioi, että Oulun Kärpät nappaa vaikeuksistaan huolimatta lauantaina kotivoiton Espoon Bluesista ja pelaa armonaikaa potku-uhan alla sinnittelevälle valmentajalleen Mikko Haapakoskelle.

Jokerit–Ässät: Erittäin mielenkiintoinen ottelu Helsingissä. Ässät on hävinnyt molemmat tauon jälkeiset ottelunsa vaisuhkoilla esityksillä. Alkaako väsy painaa Porissa? Jokeri-leirissä käytiin torstaina kuumana KalPa-pelin ratkaisseesta Semir Ben-Amorin pelirangaistuksesta. Sisuuntunut Jokerit ottaa tässä kotivoiton, 1.
Tappara–Ilves
: Paikalliskamppailu Tampereen herruudesta. Tappara on ottanut tauon jälkeen kaksi voittoa, Ilves puolestaan nousi rumasta TPS-tappiosta hienolla rankkarivoitolla Porissa. Tiukka ja vauhdikas kamppailu, jossa uskon päädyttävän jatkoajalle. X.
Kärpät–Blues
: Kärpät haki torstaina huippuyksilöidensä turvin nihkeän voiton Lappeenrannasta. Nousukunnosta ei voi vielä puhua, mutta uskon joukkueen heräämiseen. Niin on pakko käydä, jos Mikko Haapakoski aikoo pitää valmentajan paikkansa. Blues jäi nollille JYPiä vastaan, ja jäähyt koituivat jälleen joukkueen kohtaloksi. Blues pelaa tiiviisti vieraissa, mutta uskon Kärppien voittoon maalein 4–2. 1.
Lukko–HPK
: Raumalaiset ovat tulleet maaottelutauolta kovassa vireessä: alla on kaksi voittoa Ässistä ja HIFK:sta. Erittäin näyttävää jääkiekkoa esittävä HPK sai pitää torstaina välipäivän, ja Harri Rindellin joukkue on varmasti harjoitellut hyvin. Lukko lähtee otteluun ennakkosuosikkina, mutta huilannut HPK on erittäin vaarallinen. Laitetaan tähän kierroksen jymy-yllätys, eli merkiksi 2.

Tikin vinkit 20.11.
Jokerit–Ässät 1
Tappara–Ilves X
Kärpät–Blues 1, tulosveto 4–2.
Lukko–HPK 2

Unibetin kertoimet
Jokerit–Ässät 1,80 4,60 3,35
Tappara–Ilves 2,35 4,20 2,45
Kärpät–Blues 2,05 4,30 2,85
Lukko–HPK 1,80 4,60 3,35

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin. Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com.