Tiki: Viikonlopun huippupeleissä yllätyksiä

Viiden Stanley Cup -sormuksen ylpeä haltija, armoitettu playoff-pelaaja Esa ”Tiki” Tikkanen toimii Unibetin expertvihjaajana jääkiekon SM-liigassa ja NHL:ssä. SM-liigassa pelataan perjantaina ja lauantaina kuumia pelejä, joissa Tiki odottaa yllätysvoittoja. Lue Tikin vinkit viikonlopun huippumatseihin!

Perjantai
Blues–Lukko
: Blues on pelannut viime aikoina vahvasti ja noussut jo sarjaneloseksi. Viimeksi joukkue aiheutti Erkka Westerlundille ensimmäisen tappion Jokereiden peräsimessä. Tänään vastus on kuitenkin kova: Lukko on vain kaksi pistettä Bluesin perässä, ja joukkue vahvistui merkittäväksi palkkaamalla maalille Mika Norosen. Tämä lisää joukkueen itseluottamusta entisestään, ja Lukko tulee olemaan keväällä erittäin mielenkiintoinen joukkue. Viimeksi kaatui JYP, nyt Blues. Laitetaan tähän Lukolle 2, ja tulosvetoon 3–5.

Lauantai
Kärpät–Jokerit
: Tuoreiden päävalmentajien kohtaaminen. Kärpät on ottanut kolme voittoa putkeen, mutta peli on ollut kaukana loistavasta. Joukkue saa kiittää voitoistaan pitkälti uutta maalivahtia Ville Hostikkaa. Jokerit pelaa pirteästi Oulussa, ja erityisesti maaliahne Janne Lahti on huippuvireessä. Tämä peli saa perinteisesti Raksilan täyteen, ja pelin tärkeys molemmille joukkueille nostaa tunnelmaa entisestään. Uskon, että Westerlund päihittää Aravirran entisten maajoukkueluotsien taistossa, tähän pienenä yllätyksenä 2.
Ässät–JYP
: Kärkikamppailu Porissa. JYP kärsi viimeksi tappion Lukolle, Ässät haki aavistamani jatkoaikavoiton Hämeenlinnasta. Tehoaako JYPin roikkuva ja estävä pelityyli Ässiä vastaan? Lukon taitavalle hyökkäykselle se ei riittänyt, ja tästä tulee erittäin mielenkiintoinen ja tiukka vääntö. Lauantai, täysi tupa ja Porin äänekäs kotiyleisö – laitetaan tähän merkiksi 1, Ässät onnistuu yllättämään sarjajohtajan. Tulosvetoon 4–2 Ässille.

Tikin vinkit 3.–4.12.
Blues–Lukko 2, tulosveto 3–5
Kärpät–Jokerit 2
Ässät–JYP 1, tulosveto 4–2

Unibetin kertoimet
Blues-Lukko 2,05 4,30 2,85

Kaikki kertoimet https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com