Urheiluvuosi 2011: Leijonien maailmanmestaruus ja Räikkösen rallivoitto jäävät haaveiksi

Peliyhtiö Unibet tarjoaa tänäkin vuonna mahdollisuuden ennustaa tulevan vuoden kiinnostavimpia urheilutapahtumia Suomessa ja kansainvälisillä areenoilla. Unibetilla uskotaan muun muassa, että vuoden 1995 MM-jääkiekon kultajuhlien toisinto jää taas kerran haaveeksi. Tero Pitkämäen ja naistaitoluistelijoidemme MM-menestysmahdollisuudet näyttävät sen sijaan lupaavilta.

Urheiluvuosi 2011 sisältää jälleen monia kohokohtia. Jääkiekon MM-kisat käydään Slovakiassa, ja Unibet antaa Leijonien MM-kullalle kertoimen 12,00. Tero Pitkämäen keihäskulta kesän MM-kisoissa saa Unibetilta kertoimen 3,75, kun taas kovalla uholla ensi kauteen suuntavan Tommi Evilän pituushyppymitali palauttaisi panokset kertoimella 5,50. Ralliuraansa jatkavan Kimi Räikkösen kohdalla myös ensi kausi jää voitottomaksi, jos Unibetin kertoimia on uskominen.

Kansainvälisistä kohteista Ruotsissa pidetään Tre Kronorin mestaruusmahdollisuuksia Leijonien vastaavia parempina. Maailmalla spekuloidaan muun muassa tulevien jalkapallon MM-kisojen kohtaloa: jos FIFA peruuttaa kohupäätöksensä pelata vuoden 2022 kisat Qatarissa, palauttaa Unibet panokset 50-kertaisina.

Kaikki vuoden 2011 Fortune Teller -vedot löytyvät Unibetin sivuilta osoitteesta https://fi.unibet.com/betting/

Unibetin kertoimet

Zlatan Ibrahimovic to Sign for another Club than AC Milan
Kyllä 25,00

Lisätietoja: Nils Anden, nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com