Vuosi 2011: Kataisesta pääministeri, Johanna Tukiainen ei saa unelmahäitään

Peliyhtiö Unibet tarjoaa jälleen mahdollisuuden ennustaa vuoden 2011 kiinnostavimpia tapahtumia Suomessa ja maailmalla. Unibetilla uskotaan, että eduskuntavaalit päättyvät Jyrki Kataisen juhliin, kun taas Johanna Tukiainen jää ilman omiaan. Muista juoruista voi veikata muun muassa sitä, tuleeko Jenni Dahlman-Räikkönen raskaaksi, valitaanko Justin Bieber maailman seksikkäimmäksi mieheksi tai kruunataanko Prinssi William kuninkaaksi jo tänä vuonna.

Unibetin perinteiset vuosiennustusvedot sisältävät tänä vuonna lukuisia kohteita niin viihteen, urheilun kuin politiikan maailmasta. Bileprinsessa Johanna Tukiaisen mahdollisen naimisiinmenon lisäksi suomalaisvetoja voi lyödä muun muassa Matti Vanhasen kihlautumisesta, Jenni Haukion raskausuutisista tai Matti Nykäsen ja Mervi Tapolan yhteenpaluusta.

Kansainvälisiä ykköskohteita ovat esimerkiksi Prinssi Williamiin liittyvät vedot, äänestykset maailman seksikkäimmistä henkilöistä, euron arvonkehitys ja se, tuleeko Pinkin lapsen nimeksi Red.

Kaikki vuoden 2011 Fortune Teller -vedot löytyvät Unibetin sivuilta osoitteesta https://fi.unibet.com/betting/

Unibetin kertoimet

1 Euro to be Worth Less than 1 American Dollar

Lisätietoja: Nils Anden,
nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com