Polar avaa toimipisteen Tampereella

Report this content

Polar Electro Oy, sykemittauksen, aktiivisuusseurannan ja harjoitustietokoneiden, sekä niihin liittyvien palveluiden kansainvälinen edelläkävijä, luottaa vahvasti suomalaiseen osaamiseen ja avaa toimipisteen Tampereella syksyllä 2016. Polarin uusi tuotekehitysyksikkö tulee työllistämään arviolta parikymmentä ohjelmistokehityksen ammattilaista.  Erityisesti Polar on kiinnostunut testiautomaatio- sekä web- ja mobiilikehittäjistä. Rekrytoinnit uuteen toimipisteeseen alkavat välittömästi.

Polar on yritys, jolla on vahva laitevalmistuksen perinne.  Viime vuosina Polar on vahvasti investoinut  palveluidensa ja sovellustensa kehittämiseen: ilmaisen Polar Flow -verkkopalvelun ja -sovelluksen avulla käyttäjät voivat seurata aktiivisuuttaan, harjoitteluaan ja untaan. Sovellus on saatavilla sekä iOS- että Android-käyttöjärjestelmille. Vastikään uudistettu Polar Beat -treenisovellus on puolestaan ilmainen tapa hyötyä Polarin ainutlaatuisista harjoitteluominaisuuksista iOS:llä ja Androidilla. Yrityksille, urheilujoukkueille ja liikuntakasvatukseen Polar tarjoaa kokonaisvaltaisia palveluita, kuten Polar TeamPro, Polar Club ja Polar Education.

“Tampere on kansainvälisen tason osaamiskeskittymä. Uskomme, että Tampereella on jopa täsmäosaamista kasvaviin tarpeisiimme.  Tämä on hieno tilaisuus sekä Polarille että Tampereelle jatkaa Suomen mittakaavassa ainutlaatuista globaalia menestystarinaa”, sanoo Ismo Savikoski, Vice President, Product & Services.

Tampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehitysyhtiö Tredea on auttanut Polaria seudulle sijoittumisessa. Myös Microsoftin ja Nokian viimeaikaiset uutiset ovat vauhdittaneet prosessia. ”Olemme erittäin iloisia, että Polar on valinnut Tampereen uuden tuotekehitysyksikön perustamispaikaksi. Tällä hetkellä kovatasoisten osaajien saatavuus on erittäin hyvä ja mahdollisuudet kehittää ja kasvattaa toimintaa Tampereella myös tulevaisuudessa ovat loistavat”, kertoo Oula Välipakka Tredeasta.

Avainsanat:

Polar avaa uuden toimipisteen Tampereelle syksyllä 2016.
Uusi toimipiste työllistää arviolta 20 henkeä.
Toimipisteelle rekrytoidaan testiautomaatio- sekä web- ja mobiilikehittäjiä.
Rekrytoinnit alkavat välittömästi.

Lainaukset