Polar julkaisee verkkotyökalun valmentajille ja personal trainereille

Report this content

Polar on julkaissut interaktiivisen ja kustannustehokkaan verkkotyökalun valmentajille ja personal trainereille. Polar Flow for Coach -verkkotyökalu on osa Polar Flow -ekosysteemiä ja helpottaa valmentajia ja personal trainereita olemaan yhteydessä asiakkaisiinsa verkon välityksellä ja seuraamaan heidän harjoitteluaan ja aktiivisuuttaan.

Polar Flow for Coach -verkkopalvelu on suunniteltu toimivaksi niin tietokoneen näytöltä kuin mobiililaitteessa, joten valmentajalla on palvelu aina saatavilla. Palvelun avulla valmentaja voi ohjata asiakkaitaan kustannustehokkaasti, mutta kuitenkin yksilöllisesti. Valmentaja näkee välittömästi tehdyt - ja tekemättä jääneet - harjoitukset ja voi kommentoida ja kannustaa asiakastaan tavoitteiden saavuttamiseksi.

Valmentajat näkevät palvelussa asiakkaidensa kaikki harjoitus- ja aktiivisuustiedot, jotka siirtyvät palveluun automaattisesti asiakkaan omasta Flow-palvelusta. Asiakkaan rannelaitteesta tieto siirtyy Flow-palveluun joko langattomasti Bluetooth Smart -teknologialla älypuhelimen kautta tai yhdistettäessä tietokoneeseen. Palvelun kanssa yhteensopivat rannelaitteet ovat tällä hetkellä Polar V800, Polar M400, Polar A300 ja Polar Loop sekä Polar Beat-sovellus. Sykeseurantaan tarvitaan Polar H7-sykevyö.

Rekisteröityminen ja asiakkaiden lisääminen Polar Flow for Coach -peruspalveluun on maksutonta ja valmentaja voi lisätä valmennustilin helposti omaan henkilökohtaiseen Flow-palveluunsa. Navigointi on helppoa Flow-tilien välillä.

”Olemme iloisia voidessamme kertoa, että ensimmäisenä järjestelmän Suomessa otti käyttöön jalkapallon naisten A-maajoukkueen akatemia. Nyt akatemian valmentajat pääsevät seuraamaan helposti eri joukkueissa pelaavien naisten harjoitustietoja. Uskomme, että Polar Flow for Coach –palvelu tuo uusia ulottuvuuksia myös personal trainereiden työhön. Mitatun tiedon analysointi ja parempi ymmärrys harjoittelusta ja aktiivisuudesta tuovat varmasti parempia tuloksia heidän asiakkailleen”, Polarin koulutuspäällikkö Ville Uronen toteaa.

Hyötyjä valmentajalle:

• Syöte. Aikajana, josta valmentaja näkee kaikki asiakkaansa.
  • Kommentointi.Yksilöllinen palaute asiakkaalle.
  • Päiväkirja. Asiakkaiden päivä-, viikko- ja kuukausittaiset harjoitus- ja aktiivisuusnäkymät.
  • Harjoitustavoitteet. Valmentaja voi lisätä tavoitteita palveluun, josta asiakas voi ladata ne harjoitustietokoneeseensa (Polar V800, M400, A300).
  • Palautuminen. Valmentaja näkee Polar V800 -harjoitustietokoneen käyttäjän palautumisen tason.
  • Raportit. Valmentaja voi seurata edistymistä ja pidemmän ajan trendejä sekä tutkia yksittäistä harjoitusta.

Lisätietoja:

www.flow.polar.com/coach