Talovertailu.fi -verkkopalvelu julkaistu

Report this content

LEHDISTÖTIEDOTE Julkaisuvapaa 22.3.2010 Talovertailu.fi -verkkopalvelu julkaistu Poman Avoin Yhtiö on julkaissut perjantaina 19.3.2010 talovertailu.fi -verkkopalvelun Internetiin. Verkkopalvelussa kuluttajat pääsevät vertailemaan eri talotoimittajien talomalleja, pohjapiirustuksia, talopakettien hintoja sekä toimitussisältöjä. Palvelu mahdollistaa kuluttajalle talopakettien vertailun, joka on aiemmin ollut lähes mahdotonta. Järjestelmässä talotoimittajien toimitussisällöt ilmoitetaan yhdenmukaisesti, jolloin kuluttajan on helppo vertailla toimitussisältöjä. Toimitussisältöjen vertailu perustuu Kuluttajaviraston ja Pientaloteollisuus PTT ry:n laatimaan ohjeeseen. Palvelun kehitys lähti kuluttajan omakohtaisesta ongelmasta vertailla talopakettien sisältöjä. Palvelu on riippumaton ja puolueeton. Julkaisuhetkellä palvelussa on viisitoista talotoimittajaa sekä 400 talomallia. Sivujen kasvaminen ja kehittyminen jatkuu heti julkaisun jälkeen. Palveluun tulee lisää talomalleja ja uusia toimintoja. Lisätietoja antaa Liiketoimintajohtaja Kati Manninen Poman Avoin Yhtiö +35845 316 5172 kati.manninen@poman.fi www.poman.fi www.talovertailu.fi

Avainsanat: