Jani Liukkonen siirtyy vastaamaan Ponssen Suomen myynnistä ja huoltopalveluista

Ponssen kotimaan myyntiorganisaatio muuttuu. Tuotantotalouden DI ja metsätalousinsinööri Jani Liukkonen (43) on nimitetty maajohtajaksi vastuualueenaan Suomen myynti ja huoltopalvelut. Muutoksella tiivistetään myynnin ja huollon yhteistyötä.

- Suomi on meille suurin yksittäinen markkina ja haluamme entisestään tehostaa asiakaspalvelua.  Olemme olleet kotimaassa markkinajohtajia usean vuoden ajan ja asiakaskunnan laajuus vaatii jatkuvaa panostamista palvelutarjontaan, Ponsse Oyj:n myynti- ja markkinointijohtaja Jarmo Vidgrén kertoo.

Jani Liukkonen siirtyy uuteen tehtäväänsä kotimaan myyntipäällikön tehtävästä. Hän on aloittanut Ponssen palveluksessa vuonna 2001 varaosamyyjänä, minkä jälkeen hän toimi vaihtokoneiden tuotepäällikkönä. Jani Liukkonen raportoi myynti- ja markkinointijohtaja Jarmo Vidgrénille ja hänen sijaintipaikkansa on Vieremä.

Tällä hetkellä Ponsse tarjoaa Suomessa huoltopalveluja 24 paikkakunnalla. 14 oman palvelukeskuksen lisäksi Suomessa toimii 10 PONSSE-sopimushuoltajaa. Yhteensä noin 2300 rekisteröidyn PONSSE-koneen kantaa palvelee yli 150 huoltopalvelujen ammattilaista.

Vieremällä 19. huhtikuuta 2016

Jarmo Vidgrén