Ponsse Oyj kutsuu henkilöstön yhteistoimintaeuvotteluihin

Ponsse Oyj kutsuu henkilöstönsä yhteistoimintaneuvotteluihin. Syynä ovat koronaviruksen leviämisen takia tapahtuvat komponenttitoimittajien tehtaiden sulkemiset Keski-Euroopassa, niistä aiheutuvat saatavuusongelmat ja varautuminen muihin mahdollisiin koronavirusepidemian vaikutuksiin.

Yhteistoimintaneuvotteluissa käsitellään mahdollista yrityksen toiminnan sopeuttamista vallitsevaan tilanteeseen määräaikaisilla lomautuksilla.

Yhteistoimintaneuvottelut koskevat koko Ponsse Oyj:n henkilöstöä.

Vieremällä 18. maaliskuuta 2020

Juho Nummela, toimitusjohtaja

Toimitusjohtaja Juho Nummela, p. 0400 495 690

NASDAQ Helsinki Oy

Metsäkoneyrittäjä Einari Vidgrén perusti yhtiön vuonna 1970, ja yhtiö on koko historiansa ajan ollut tavaralajimenetelmään perustuvien puunkorjuuratkaisujen edelläkävijä. Ponssen kotipaikka on Suomessa Vieremällä. Yrityksen osakkeet noteerataan NASDAQ:n pohjoismaisella listalla. Tänä vuonna yhtiö viettää 50-vuotisjuhlavuottaan.