Ponssen Ruotsin tytäryhtiön toimitusjohtaja vaihtuu kesällä 2015

Ponssen Ruotsin tytäryhtiön toimitusjohtaja vaihtuu kesällä 2015

Ponssen Ruotsin tytäryhtiön, Ponsse AB:n, toimitusjohtaja vaihtuu ensi kesänä. Ponsse AB:n toimitusjohtajana vuodesta 2012 toiminut metsänhoitaja Eero Lukkarinen (49) siirtyy Ponsse-konsernin viennin ja myynnin tehtäviin Suomeen heinäkuun 2015 lopussa. Uuden toimitusjohtajan haku käynnistyy heti.

”Ponsse haluaa jatkossakin olla Ruotsissa merkittävä tekijä metsäkonemarkkinoilla. Kehitämme tuotteita jatkuvasti vastaamaan paikallisen puunkorjuun ja metsäteollisuuden vaatimuksia. Ponsse AB:n toimitusjohtaja vastaa myynnin ja palveluiden kehittämisestä tavoitteiden saavuttamiseksi”, Ponsse Oyj:n myynti- ja markkinointijohtaja Jarmo Vidgrén kertoo.

Ponsse AB on perustettu vuonna 1994 ja sen pääkonttori sijaitsee Surahammarissa, Västmanlandin läänissä. Ponsse AB vastaa Ponssen myynnistä ja huoltopalveluista Ruotsissa ja Tanskassa. Alueen huoltopalveluverkostoon kuuluu kahden oman huoltopalvelukeskuksen lisäksi 37 sopimushuoltajaa. Norrbottenin alueen myynti- ja huoltopalveluista on vastannut vuodesta 1989 Ponssen jälleenmyyjä AN Maskinteknik AB.

Vieremällä 3. marraskuuta 2014

Jarmo Vidgren
Myynti- ja markkinointijohtaja

Myynti- ja markkinointijohtaja Jarmo Vidgrén, puh. 040 519 1486, Ponsse Oyj

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Metsäkoneyrittäjä Einari Vidgrén perusti yhtiön vuonna 1970, ja yhtiö on koko historiansa ajan ollut tavaralajimenetelmään perustuvien puunkorjuuratkaisujen edelläkävijä. Ponssen kotipaikka on Suomessa Vieremällä. Yrityksen osakkeet noteerataan NASDAQ OMX:n pohjoismaisella listalla.