Teemu Raitis nimitetty Ponssen Brasilian tytäryhtiön toimitusjohtajaksi

PONSSE OYJ PÖRSSITIEDOTE 17.2.2012 KLO 9.00

Teemu Raitis nimitetty Ponssen Brasilian tytäryhtiön toimitusjohtajaksi

DI ja KTM Teemu Raitis (35) on nimitetty Ponsse Oyj:n Brasilian tytäryhtiön Ponsse Latin America Ltda:n toimitusjohtajaksi 10.5.2012 alkaen.

Teemu Raitis on toiminut aiemmin Sandvik Mining and Construction Oy:ssä muun muassa tuotelinjapäällikkönä vastaten globaalisti Sandvikin kaivoskuorma-autoista ja Latinalaisen Amerikan regioonassa lastauskoneista ja kaivoskuorma-autoista. Raitis on ollut Sandvikin palveluksessa vuodesta 2004 viimeisimpänä sijoituspaikkanaan Chile.

Teemu Raitis raportoi Ponsse Oyj:n myynti- ja markkinointijohtaja Jarmo Vidgrénille, ja hänen sijaintipaikkansa on Mogi das Cruzes, Brasilia. Ponsse Ltda:n entinen toimitusjohtaja Claudio Costa jäi pois Ponssen palveluksesta 7.2.2012.

10.5.2012 saakka Ponsse Latin America Ltda:n toimintoja johtaa oman toimensa ohella talousjohtaja Fabio Nogueira. Fabio Nogueira on toiminut Ponsse Latin America Ltda:n controllerina vuodesta 2007.

Ponsse on sitoutunut jatkamaan vahvasti toimintojensa kehittämistä Latinalaisessa Amerikassa. Viime aikoina Ponsse on erityisesti panostanut alueen koulutus- ja huoltopalveluiden kehittämiseen tukemaan kasvaneen konekannan tarpeita. Ponsse Latin America Ltda on perustettu 2005.

Vieremällä 17. helmikuuta 2012

Juho Nummela