Netpostin lähettäjäverkosto rikkoo 10 000 yrityksen rajapyykin

Itellan Netpostiin sähköisiä kirjeitä lähettävien yritysten ja yhteisöjen lähettäjäverkosto laajenee jälleen helmikuussa. Globaalin sanomanvälitysyhtiö Liaison Technologies Oy:n kanssa solmittu yhteistyösopimus kasvattaa lähettäjäverkostoa 2 000 uudella yrityksellä, ja nostaa Netpostin lähettäjämäärän 10 000 lähettäjään. Netposti on lähettäjäverkostoltaan alan laajin toimija Suomessa.

Lähettäjäverkoston piiriin tulevat yritykset edustavat keskisuuria sekä pieniä yrityksiä ja useita eri toimialoja, kuten kuljetusliikkeitä, matkailualan yrityksiä sekä rakennusliikkeitä.

”Lähettäjäverkoston laajeneminen ja Netpostiin vastaanotettavien kirjeiden määrän lisääminen on keskeisimpiä käyttäjiemme toiveita. Yhteistyöllä Liaisonin kanssa pystymme palvelemaan yli 450 000 Netpostin käyttäjää entistä paremmin ja tekemään palvelun yhä houkuttelevammaksi myös uusille käyttäjille”, toteaa Netposti-palvelusta vastaava johtaja Tommi Björklund.

Netpostin käyttäjät voivat vastaanottaa ja arkistoida maksuttomaan palveluun mm. laskuja, palkkalaskelmia, laboratoriotuloksia ja muuta tärkeää asiapostia, joka saapuu vastaanottajalle 1–2 vuorokautta paperista nopeammin.

Liaison Technologies on vuonna 2000 perustettu globaali tiedonhallintaan ja integraatioon erikoistunut yritys, joka palvelee yli 8 000 asiakasyritystä noin 35 maassa.

”Netposti on tervetullut kanava ja tarpeellinen lisä Liaisonin asiakkaille tarjoaman sähköisen viestinnän kokonaisratkaisuun” toteaa Euroopan myynnistä vastaava johtava Mikko Soirola Liaisonilta, ja jatkaa: ”Erityisesti kuluttajaverkkolaskun kasvu tulee jatkumaan vahvana, ja Netpostin avulla Liaison kykenee vastaamaan tähän kehitykseen. Olemme tyytyväisiä Netpostin kanssa solmimastamme yhteistyöstä.”

Lisätiedot medialle:

Netposti-palvelusta vastaava johtaja Tommi Björklund, Itella Posti Oy, puh. 050 3866 203

Liasonin Euroopan myyntijohtaja Mikko Soirola, puh. 040 703 0553

..........................................................................................................................................................................................................................................

Netposti on kuluttajien turvallinen sähköinen asiointipalvelu. Netposti sisältää postilaatikon, arkiston, tuhansia sähköisiä asiointilomakkeita sekä näköislehtiä eri kustantajilta. Lähettäjäyrityksiä palvelussa on tällä hetkellä noin 10 000. Kuluttajia palvelussa vastaanottajina on noin 450 000. Vuonna 2012 kuluttajat vastaanottivat palvelun kautta 12 miljoonaa sähköistä kirjettä. Netpostiin voi tutustua tarkemmin osoitteesta www.netposti.fi.

Liaison Technologies on kansainvälinen, yritysten välisiin tietojärjestelmäintegraatioihin, tiedon turvaamiseen ja tiedon hallintaan keskittyvä asiantuntijayritys. Yhtiöllä on maailmanlaajuisesti yli 8 000 asiakasta mm. valmistavassa teollisuudessa, ICT-, logistiikka- ja pankkitoimialalla, kaupan alalla sekä kemian- ja lääketeollisuudessa. Liaisonin asiakkaisiin kuuluvat muun muassa Wärtsilä, Metso, Orion, Sandvik, O2, Philips, Debenhams, O’Neill, Merck & Co., International Paper ja Unisource. Yhtiön pääkonttori on USA:ssa ja sillä on tytäryhtiöt UK:ssa, Hollannissa, Ruotsissa ja Suomessa.

Lisätietoja osoitteessa www.liaison.com