Noomi Jägerhorn Posti Groupin vastuullisuusjohtajaksi

VTM Noomi Jägerhorn (32) on nimitetty tulevan Posti Group Oyj:n vastuullisuusjohtajaksi (Head of Sustainability) 1.2.2015 alkaen. Hän vastaa Posti-konsernin yritysvastuun kehittämisestä, viestinnästä ja raportoinnista.

Noomi Jägerhorn siirtyy Posti Groupiin tietoliikennekonserni DNA:n yritysvastuupäällikön tehtävästä, jossa hän on toiminut vuodesta 2011. Sitä ennen hän on työskennellyt Solidium Oy:ssä ja puolustusministeriössä.

- Vastuullisuus on olennainen osa Postin uudistuvaa strategiaa ja jokapäiväistä toimintaamme. Haluamme edelleen vahvistaa vastuullisuusasioiden viestintää ja vuoropuhelua eri sidosryhmiemme kanssa. Noomi Jägerhornista Posti saa aktiivisen ja innovatiivisen osaajan kehittämään yritysvastuumme keskeisiä tavoitteita, joihin kuuluvat menestyminen asiakkaan kanssa ja yhdessä onnistuminen, sanoo Itellan (Posti Group Oyj 1.1.2015 alkaen) toimitusjohtaja Heikki Malinen.

- On hienoa päästä tässä vaiheessa mukaan uudistuvaan yritykseen, joka on yksi Suomen suurimmista työnantajista ja palveluntarjoajana läsnä lähes jokaisen meidän arjessa. Sidosryhmien odotukset läpinäkyvälle ja vastuulliselle liiketoiminnalle kasvavat jatkuvasti. Näen, että omat vahvuuteni kumpuavat digitalisaation ja asiakaskokemuksen ymmärryksestä, ja haluankin työssäni tuoda vastuullisuutta lähemmäksi liiketoimintaa, sanoo Noomi Jägerhorn.

Jägerhorn raportoi tehtävässään sidosryhmäjohtaja Timo J. Anttilalle.

Timo J. Anttila, sidosryhmäjohtaja , puh. 0400 508540
Noomi Jägerhorn, vastuullisuusjohtaja (1.2. 2015 alkaen) puh. 044 044 2345,