OpusCapita ja Mepco solmivat strategisen kumppanuuden

Merkittävä yhteistyö avain uusille markkinoille

Itella Informaation omistama ohjelmistotalo OpusCapita ja Accountor Groupiin kuuluva Mepco Oy sopivat 29.8.2012 kumppanuudesta, joka tukee molempien yritysten kovia kasvutavoitteita.

Mepco Oy toimittaa ratkaisuja yritysten ja julkishallinnon asiakkuudenhallintaan, talouden- ja toiminnanohjaukseen sekä henkilöstönohjaukseen. Yhtiö on osa Accountor Groupin ohjelmistodivisioonaa.

Sopimuksen myötä Mepco tarjoaa asiakkailleen OpusCapitan ratkaisuja maksuliikenteeseen, ostolaskujen käsittelyyn ja arkistointiin sekä kassavirtojen hallintaan. Yhteensovitetut ohjelmistot toimitetaan nykyaikaisina pilvipalveluina ja liitetään asiakkaiden käyttämiin talouden järjestelmiin.

"OpusCapitan portfolio tukee mainiolla tavalla taloudenohjauksen ratkaisutarjontaamme. Yhtenäinen sovellusperhe ja huoleton pilvipalvelu paketoivat taloushallinnon tärkeät komponentit joustavaksi, kustannustehokkaaksi ja käyttäjäystävälliseksi kokonaisuudeksi", toimitusjohtaja Markku Pekkola Mepco Oy:stä toteaa.

"Evaluoimme markkinoilla olevat ratkaisut perusteellisesti. OpusCapita nousi selväksi ykköseksi kokonaisvaltaisella toiminnallisuudellaan, korkealla automaatioasteellaan ja tehokkaalla raportoinnillaan. Asiakkaamme voivat luottaa kokeneiden asiantuntijoidemme valintaan, hyödyntää valmiit pilvipalvelumme ja keskittyä liiketoimintansa ja taloutensa kehittämiseen", johtaja Heikki Tukiainen Mepco Oy:stä lupaa.

"Kumppanuus Mepcon kanssa merkitsee OpusCapitalle paljon. Tämä yhteistyö tukee suoraan kumppani- ja kasvustrategiaamme niin maksuliikenteen kuin ostolaskujen kierrätyksen suhteen sekä Suomessa että kansainvälisesti. Sopimuksen arvo tulee olemaan meille sadoissa tuhansissa", sanoo OpusCapitan toimitusjohtaja Kimmo Kauranen.

Mepco on käyttänyt OpusCapitan ratkaisuja jo pitkään omassa toiminnassaan.

OpusCapita perustettiin Suomessa vuonna 1984 ja on 2011 alkaen ollut Itella Informationin omistuksessa.

Lisätietoja:

Heikki Tukiainen, johtaja, Mepco Oy, puh. +358 (0)40 561 5020
Kimmo Kauranen, toimitusjohtaja, OpusCapita, puh. +358 405 092 947

Mepco Oy toimittaa ratkaisuja yritysten ja julkishallinnon asiakkuudenhallintaan, talouden- ja toiminnanohjaukseen sekä henkilöstönohjaukseen. Mepco on ansainnut Microsoftin kultakompetenssit kaikilla liiketoiminta-alueillaan. Yhtiö on nimetty toistuvasti maailman parhaiden Microsoft Dynamics -toimittajien joukkoon. Mepcon palveluksessa on noin 140 henkilöä Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Vaasassa. Mepco on osa Accountor Group Software Divisionia. Accountor Group on Pohjois-Euroopan suurin talous- ja palkkahallinnon palvelujen tuottaja. Lisätiedot www.mepco.fi.

OpusCapita auttaa organisaatioita kehittymään ketterämmäksi ja tehokkaammiksi automatisoimalla kassavirtoja. Lähes 30 vuoden kokemus kassanhallinnan ja treasuryn ratkaisuista on mahdollistanut ohjelmistot ja palvelut, joiden ansiosta OpusCapita on eurooppalainen vertailukohta kassavirtojen automatisoinnissa. Yhtiö investoi tuotekehitykseen merkittävästi yli toimialan keskiarvon ja kehittää maailman käyttäjäystävällisimpiä talousohjelmistoja.