• Posti Group/

Postin 800 palvelupistettä ja 476 pakettiautomaattia palvelevat normaalistiutomaattia palvelevat normaalisti

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU on ilmoittanut mielenilmauksesta keskiviikkona 3.6., jolloin Postin omat 98 myymälää ovat suljettuina päivän ajan. Paketteja tai muita lähetyksiä ei voi noutaa näistä posteista keskiviikkona 3.6.

Postin 800 kumppaniyritysten yhteydessä toimivaa palvelupistettä ja 476 pakettiautomaattia ovat avoinna ja palvelevat asiakkaita normaaliin tapaan. Mielenilmauksilla ei ole vaikutusta myöskään Postin muihin palveluihin.
Posti pahoittelee asiakkailleen mahdollisesti aiheutuvaa harmia.

Postin saaman tiedon mukaan mielenilmaus päättyy 4.6. ja omat myymälät ovat auki jälleen torstaina.

Postin kumppaniyritysten yhteydessä palvelevien postien kautta saa kaikki postipalvelut. Käytössä ovat myös Postin pakettiautomaatit ja noutopisteet. Lisätietoa avoinna olevista Postin palvelupisteistä löytyy osoitteesta www.posti.fi/postit.

Mielenilmaus kohdistuu Postin suunnitelmiin uudistaa palvelupisteverkostoaan, jossa palvelujen saantia on tarkoitus laajentaa myös iltaisin ja viikonloppuisin sekä lisätä palvelupisteiden määrää sadalla uudella postilla.

Lisätietoja asiakastiedotteesta

Lisätiedot medialle: Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (ma – pe klo 9.00 – 16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta 11 maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 1 859 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 23 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.