Postin vuosikertomus ja yritysvastuuraportti julkistettu

Posti Groupin yhdistetty vuosikertomus ja yritysvastuuraportti on nyt julkistettu.

Suomenkielinen raportti on luettavissa osoitteessa www.posti.com/vuosikertomus2014
ja englanninkielinen raportti osoitteessa www.posti.com/annualreport2014

Sekä vuoden 2014 keskeiset tapahtumat että yritysvastuuasiat raportoidaan kattavasti verkkokertomuksessa, minkä lisäksi tiivistelmä keskeisistä tapahtumista löytyy painetusta Postin vuosi 2014 -esitteestä.

Kyseessä on järjestyksessään viides yhdistetty vuosikertomus ja yritysvastuuraportti. Yritysvastuuraportti on nyt laadittu ensimmäistä kertaa GRI G4:ää noudattaen.

Postin selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkistettu 13.2.2015 tilinpäätöstiedotteen liitteenä sekä sivulla www.posti.com/hallinnointi. Samasta osoitteesta löytyy myös palkka- ja palkkioselvitys vuodelta 2014.

Postin vuoden 2015 osavuosikatsaukset julkistetaan seuraavan aikataulun mukaisesti:
Tammi-maaliskuun osavuosikatsaus: 30.4. klo 10
Tammi-kesäkuun osavuosikatsaus: 17.7. klo 10
Tammi-syyskuun osavuosikatsaus: 2.11. klo 10

Lisätietoja: MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9.00-16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta 11 maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 1 859 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 23 000 ammattilaisen voimin. www.posti.com.