Toukokuussa ilmestyy kaksi uutta postikirjettä

Report this content

Toukokuussa ilmestyy kaksi uutta postikirjettä Posti julkaisee 3.5.2002 kaksi kukka-aiheista postikirjettä. Postikirje on heti valmis postitettavaksi: siinä on samassa kirjepaperi, kirjekuori ja postimaksu valmiiksi maksettu kaikkialle maailmaan. Postikirjeet on suunnitellut ja maalannut Botanical Art -tyylillä Eija Klaucke. Toisen postikirjeen aiheena on lemmikki (Myosotis scorpioides), toisen kielo (Convallaria majalis). Lemmikkiaiheisen kirjeen postimerkkiä vastaavassa arvoleimassa on kuvattuna nuijaheinäsirkka (Myrmeleotettix maculatus), kieloaiheisen kirjeen arvoleimassa on verimuurahainen (Formica sanguinea). Postikirjeille valmistetun ensipäivänleiman aiheena on siili. Yksittäinen kirje maksaa 0,85 euroa. Kirjepakkaus, jossa on kaksi lemmikkiaiheista ja kaksi kieloaiheista postikirjettä, maksaa 3,40 euroa. Postit myyvät postikirjeitä vain pakkauksessa, Postimerkkikeskus myy pakkauksen lisäksi kirjeitä myös yksittäin. Lisätietoja: markkinointipäällikkö Pirkko Pihlajaranta, puh. 0204 51 5532, Suomen Posti Oyj Postimerkkikeskus PL 2 puh. 0204 51 0123 00011 POSTI postimerkkikeskus@posti.fi Kotipaikka: Helsinki, Y-tunnus 1531864-4, ALV rek. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/28/20020328BIT00100/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/28/20020328BIT00100/wkr0002.pdf