• Posti/

Jouluiloa itse suunnitellulla postimerkillä ja kännykästä tehdyllä postikortilla

Itse tehdyt persoonalliset joulutervehdykset ilahduttavat vastaanottajia erityisesti. Itella Posti Oy tarjoaa joulutervehdyksiin vaihtoehtoja, joissa vanha ja uusi tekniikka sekä itse tekeminen yhdistyvät luontevasti toisiinsa. Omakuvapostimerkki ja Mobiilipostikortti erottuvat varmasti muiden joulutervehdysten joukosta.

Omakuvapostimerkki kruunaa joulukortin

Mikä voisi olla persoonallisempi tapa yllättää vastaanottaja kuin suunnitella joulutervehdyksiin oma postimerkki, joka kuvaa vaikka omaa lasta tai lemmikkiä joulutunnelmissa. Omakuvapostimerkit ovat myös persoonallinen lahja. Helppokäyttöinen sovellus löytyy Postin nettisivuilta osoitteesta www.posti.fi/omakuvapostimerkki.

Jos antaa Omakuvapostimerkkejä joululahjaksi, kannattaa arkkiin valita jouluinen kehys, johon voi kirjoittaa oman 150 merkin mittaisen tervehdystekstin. Arkillinen Omakuvapostimerkkejä toimii myös mieleenpainuvana pikkujoululahjana ystäville. Asiakkaat voivat tilata jouluisia Omakuvapostimerkkejä sekä 1. luokassa että 2. luokassa.

Joulukortteja varten Omakuvapostimerkit kannattaa tilata viimeistään sunnuntaina 8. joulukuuta. 1. luokan Omakuvapostimerkeillä varustetut joulukortit tulee postittaa viimeistään keskiviikkona 18. joulukuuta. 2. luokan lähetyksille viimeinen postituspäivä on tiistai 17. joulukuuta.

Aito postikortti matkaan kännykästä

Kännykän kameraan tallentuu helposti ainutlaatuisia hetkiä, joiden tunnelman haluaa välittää toisille. Itella tarjoaa asiakkaille palvelua, jolla älypuhelimella tai tabletilla otetusta kuvasta voi lähettää saman tien aidon postikortin tervehdyksineen vastaanottajalle. Painettu postikortti on jotain muuta kuin kännykästä edelleen lähetetty kuvaviesti.

Applen ja Android-käyttöjärjestelmän laitteisiin tehdyn mobiilipostikortti-sovelluksen käyttö on helppoa. Asiakkaan tarvitsee vain ladata puhelimeensa tai tablettiinsa Posti-sovellus App Storesta tai Play-kaupasta.

Omakuvapostimerkkiin voi tutustua osoitteessa: www.posti.fi/omakuvapostimerkki

Mobiilipostikorttiin voit tutustua osoitteessa: www.posti.fi/mobiilipostikortti

Kuvamateriaalia Omakuvapostimerkeistä tiedotusvälineiden käyttöön:

Lisätietoja
• tuotepäällikkö Petri Pohjolainen, Itella Posti Oy, puh. 020 451 5531, petri.pohjolainen@posti.fi
• tuotepäällikkö Marianna Tuomisto, Itella Viestinvälitys, puh. 020 451 5643, marianna.tuomisto@itella.com
• viestintäpäällikkö Liisa Hertz, Itella Viestintä, puh. 050 376 6613, liisa.hertz@itella.com

Itella Posti Oy huolehtii postipalveluista kaikkialla Suomessa vastaten kirjeiden, lehtien ja suoramarkkinointilähetysten jakeluista, paketti- ja pikakuljetuspalveluista, Netpostista sekä Postin myymälöistä ja myyntipisteistä. Itella Posti Oy kuuluu Itella Viestinvälitys -liiketoimintaryhmään, jonka liikevaihto vuonna 2012 oli 1 168 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 17 800. Itella Viestinvälitys on osa Itella-konsernia. www.itella.fi