Juhannus ja kesä muuttavat postien aukioloaikoja

Juhannus ja keskikesä muuttavat jälleen postien aukioloaikoja.

Juhannus

Juhannuksen alla postit suljetaan totuttua aikaisemmin.

• Postin omat myymälät sulkevat juhannusaaton aattona, torstaina 21.6. viimeistään klo 18 (54710 LEMI klo 17).
  • Juhannusaattona perjantaina 22.6. ja juhannuspäivänä lauantaina 23.6. Postin omat myymälät ovat kiinni.

Helsingin Pääpostin (00100 HELSINKI) myymälä palvelee seuraavasti:

• torstaina 21.6. kello 18 asti
  • juhannusaattona perjantaina 22.6. klo 12 asti
  • Juhannuspäivänä lauantaina 23.6. Helsingin Pääposti on kiinni.
  • Sunnuntaina 24.6. Helsingin Pääposti on auki normaalisti.

Joulupukin Pääposti (96930 NAPAPIIRI) palvelee kesä-elokuussa joka päivä klo 9-19 ja on avoinna myös läpi juhannuksen.

Palveluyritysten yhteydessä toimivat Postin myyntipisteet palvelevat juhannuksen aikaan omien aukioloaikojensa mukaan.

Kesän aukioloajat 25.6.-12.8.

Postin omissa myymälöissä siirrytään kesän aukioloaikoihin maanantaista 25. kesäkuuta alkaen. Asioinniltaan normaalia hiljaisempana keskikesän aikana 25.6.-12.8. Postin myymälät palvelevat pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin klo 18 asti, poikkeuksena  54710 LEMI, joka on avoinna kello 17 asti.

Lisäksi seuraavat postit ovat kesälläkin avoinna arkisin klo 19 asti: 00700 HELSINKI, 04400 JÄRVENPÄÄ, 15100 LAHTI, 20250 TURKU, 65100 VAASA ja 70780 KUOPIO, Lauantaisin avoinna olevat postit palvelevat myös kesälauantaisin normaalin aikataulun mukaan.

Helsingin Pääposti ja Joulupukin Pääposti palvelevat läpi kesän normaalien aukioloaikojensa mukaisesti, myös viikonloppuisin.

Palveluyritysten yhteydessä toimivat Postin myyntipisteet palvelevat keskikesän aikaan omien aukioloaikojensa mukaan, monet myös iltamyöhään ja viikonloppuisin.

Lisätietoja:
Kaikkien postien aukioloajat ja sijaintitiedot voi tarkistaa Postin internet-palvelusta www.posti.fi/postit tai Postin kuluttaja-asiakaspalvelun numerosta 0200 71000 (pvm/mpm), joka palvelee arkisin ma-pe klo 8-18. Yritysasiakaspalvelu vastaa numerossa 0200 77000 (pvm/mpm) arkisin ma-pe klo 8-18.