Postimuseo shopissa alkaa loppuunmyynti

Postimuseon vuokrasopimus päättyy Helsingin Pääpostitalossa vuoden 2012 lopussa. Vuonna 2014 uusi Postimuseo avautuu Tampereella museokeskus Vapriikin tiloissa. Postimuseo shopissa alkaa loppuunmyynti 3.5. ja se jatkuu 21.6. saakka. Viimeiseksi teemanäyttelyksi Pääpostitalossa jää talon historiasta ja arkkitehtuurista kertova Keskipisteenä Pääpostitalo -näyttely, joka on avoinna niin ikään 21.6. saakka.

Postimuseon museokauppatoiminta ei jatku sellaisenaan Tampereella vaan se yhdistyy Vapriikin museokauppaan. Postimuseo shopin valikoimassa on kirjoittamiseen ja muistamiseen liittyviä tuotteita, jotka sopivat myös lahjaksi. Postikorttivalikoima on monipuolinen ja sisältää muun muassa vanhoista korteista painettuja näköispainoksia.

Postimuseo sijaitsee Helsingin pääpostitalossa osoitteessa Asema-aukio 5 H. Museo on avoinna ma–ke 11–18, to 11–20, pe 11–18 ja la 12–17.

Lisätietoja loppuunmyynnistä antaa myyntipäällikkö Liisa Jokinen puh. 040 755 6267 tai liisa.jokinen@posti.fi ja näyttelystä projektipäällikkö Suvi Jalli puh. 020 451 4919 tai suvi.jalli@posti.fi. Keskipisteenä Pääpostitalo -näyttelyn tiedotusmateriaali on osoitteessa: www.posti.fi/postimuseo/media/2012/keskipisteenapaapostitalo.html