Postin myymälät avoinna joulun alla jokaisena päivänä

Jouluajan postiasiat on nyt helppo hoitaa, sillä postit palvelevat lähiviikkoina erityisen laajoin aukioloajoin.

Postin kaikki omat myymälät ovat avoinna joulun alla kolmena viikonloppuna, 3. - 4. joulukuuta, 10. - 11. ja 17.- 18. joulukuuta. Myymälät ovat avoinna lauantaina kello 10-16 ja sunnuntaina kello 12-16.

Helsingin Pääposti palvelee viikonloppuisin normaaliin tapaan, eli Elielinaukion puoli lauantaisin ja sunnuntaisin kello 10-18 ja Yläsali lauantaisin kello 10-17 ja sunnuntaisin kello 12-17.

Napapiirillä sijaitseva Joulupukin pääposti (96930 Napapiiri) on avoinna vuoden jokaisena päivänä, nyt joulun aikaan kello 9-19.

Kauppojen ja muiden liikeyritysten yhteydessä sijaitsevat Postin myyntipisteet palvelevat joulun alla omien aukioloaikojensa mukaan. Moni myyntipiste on avoinna pitkälle iltaan ja viikonloppuisin.

Postikohtaiset aukiolo- ja sijaintitiedot löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.

Joulun tärkeät postitusaikataulut ja muut jouluun liittyvät asiat osoitteessa www.posti.fi/joulu.

Postin asiakaspalvelu numerossa 0200 71000 (pvm/mpm) palvelee 28.11.- 23.12. maanantaista perjantaihin kello 8-20, lauantaisin kello 10-16 ja sunnuntaisin kello 12-16.

Lisätietoja tiedotusvälineille:  Itella MediaDesk, puh. 020 452 3366

Itella Posti Oy huolehtii postipalveluista kaikkialla Suomessa vastaten kirjeiden, lehtien ja suoramarkkinointilähetysten jakeluista, paketti- ja pikakuljetuspalveluista, NetPostista sekä Postin myymälöistä ja myyntipisteistä. Itella Posti Oy kuuluu Itella Viestinvälitys -liiketoimintaryhmään, jonka liikevaihto vuonna 2010 oli 1 142 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 19 300. Itella Viestinvälitys on osa Itella-konsernia. www.itella.fi