Eeva Vaajoensuu nimitetty PostNord Oy:n talousjohtajaksi

PostNord Oy on nimittänyt Eeva Vaajoensuun 2.8.2021 alkaen talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi.

Vaajoensuu on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri, ja hänellä on vankka kokemus talousjohtamisesta. Viimeiset 10 vuotta hän on toiminut talousjohtajana Compass Group Finland Oy:ssä / Fazer Food Services Oy:ssä.

- Toivotan ilolla Eevan tervetulleeksi PostNordille! Olemme juuri nyt erittäin mielenkiintoisessa vaiheessa rakentamassa kasvustrategiamme mukaista tulevaisuutta. Vahva kokemus ja osaaminen, jotka Eeva tuo mukanaan, on arvokas lisä tiimiimme, PostNord Oy:n toimitusjohtaja Johanna Starck sanoo.

- Logistiikka on minulle täysin uusi, mutta erittäin mielenkiintoinen toimiala. Verkkokaupan kasvu myötä toimiala kasvaa ja kehittyy nopeasti. On ilo olla mukana kehittämässä PostNordin kilpailukykyä ja sitä kautta vahvistaa PostNordin asemaa markkinassa, Eeva Vaajoensuu sanoo.

PostNord Oy:n talousjohtajana toiminut Lasse Bastman siirtyi uusiin haasteisiin PostNordin ulkopuolelle heinäkuun lopussa.​