Linda Nyberg siirtyi PostNordille rakentamaan Suomen parasta noutopistekokonaisuutta

PostNord on nimittänyt Linda Nybergin Project Managerin tehtävään 6.4.2021 alkaen. Nyberg siirtyi PostNordille Budbeeltä.

Nyberg tulee keskittymään PostNordilla verkkokaupan viimeisen kilometrin haasteiden ratkaisemiseen ja erityisesti PostNordin oman pakettiautomaattiverkoston luomiseen. Kuluttajien odotukset muuttuvat digitalisaation edetessä, ja PostNordille on tärkeää pystyä vastaamaan näihin muutoksiin sekä nykyisiä tuotteita ja palveluita kehittämällä että täysin uusilla innovaatioilla. Tavoitteena on tarjota Suomen sujuvimmat ja kuluttajalähtöisimmät toimitukset verkkokauppaostoksille.

Nyberg on koulutukseltaan kauppatieteen maisteri, ja hän on valmistunut Hankenilta vuonna 2018 pääaineenaan toimitusketjujen hallinta ja yritysvastuu. Hänellä on kymmenen vuoden kokemus logistiikka-alalta, Budbeen lisäksi esimerkiksi NTG:ltä ja Polar Logisticsilta.

”PostNord on ottanut huimia kehitysaskelia viime vuosina, ja odotan innolla työskentelyä näiden ammattilaisten kanssa. On erittäin mielenkiintoista päästä kehittämään PostNordin palveluita yhä paremmiksi”, Nyberg sanoo.