PostNord Strålfors Oy ja automaattipuheluita tarjoava On-Time Research Solutions Oy yhteistyöhön

Yritykset panostavat yhä enemmän sähköisiin ja ympäristöystävällisiin viestintäratkaisuihin. PostNord Strålfors on johtavana pohjoismaisena viestintäratkaisuiden tarjoajana merkittävässä roolissa kehittämässä ja tuottamassa sujuvia sähköisiä ratkaisuita yritysten ja kuluttajien väliseen asiointiin.

– Automaattipuhelut avaavat meille uusia mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi kuluttajien aktivoinnin sähköisten laskutuskanavien valintaan. On-Timen ratkaisu täydentää PostNord Strålforsin palvelukokonaisuutta laajentaen entisestään yritysten mahdollisuuksia viestiä asiakkaidensa kanssa, Head of Business Development Sami Niininen PostNord Strålfors Oy:stä kertoo ja jatkaa:

– On-Timen automaattipuheluiden avulla PostNord Strålforsilla on mahdollisuus tarjota asiakkailleen erittäin helppo ja pidetty ratkaisu tavoittaa kuluttaja-asiakkaat. Strategiamme keskiössä on olla digitalisoinnin kumppani asiakkaillemme ja On-Timen palvelu tukee valikoimaamme mainiosti.

Suomalaiset vastaanottavat automaattipuheluita harvoin. Puhelurobotiikalla onkin vielä paljon annettavaa ja aihe on useimmille varsin vieras.

– Me haluamme toimia puhelurobotiikan hyödyllisten ja sallittujen käyttötarkoitusten puolestapuhujana osoittamalla, että oikein käytettynä palvelumme tuo merkittäviä hyötyjä sekä sitä käyttäville toimijoille että heidän asiakkailleen, On-Time Research Solutions Oy:n toimitusjohtaja Teemu Valkonen summaa.

– Palaute on osoittanut sen, että automaattipuhelut ovat erittäin toimiva ja pidetty tapa lähestyä kuluttajia, kun niillä helpotetaan kuluttajien arkea ja kun niitä käytetään asianmukaisesti ja vastuullisesti, Valkonen toteaa.

Molemmat yritykset näkevät, että yhteistyön tuoma lisäarvo on huomattava, koska se mahdollistaa esimerkiksi prosessin manuaalisten vaiheiden poiston kokonaan.

– Yhteistyö Pohjoismaiden johtavan viestintäratkaisuiden palveluntarjoajan PostNord Strålforsin ja On-Timen kaltaisen uutta viestintäteknologiaa kehittävän yrityksen välillä tarjoaa yhteisille asiakkaillemme erittäin mielenkiintoisen mahdollisuuden toimia entistä monikanavaisemmin, Valkonen mainitsee.

– Odotamme yhteistyöltä paljon, ja olemme tunnistaneet jo useita käyttötarkoituksia, joissa pystymme tarjoamaan yhdessä paremman ratkaisun asiakkaillemme, Niininen päättää.

Lisätietoja:
Sami Niininen, Head of Business Development, PostNord Strålfors, puhelin 040 503 4994, sami.niininen@stralfors.fi

PostNord Strålfors kehittää ja tarjoaa viestintäratkaisuja, jotka tarjoavat yrityksille, joilla on paljon asiakkaita ja toimittajia, täysin uusia mahdollisuuksia luoda vahvempia ja henkilökohtaisempia asiakassuhteita. Digitaalisen alustamme avulla tarjoamme saumattoman viestinnän vastaanottajan käyttämästä kanavasta riippumatta. PostNord Strålfors on osa PostNord-konsernia, joka on johtava viestintä- ja logistiikkapalvelujen tarjoaja Pohjoismaissa. PostNord Strålfors toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Yhtiöllä on noin 700 työntekijää, ja vuonna 2021 sen myynnin arvo oli noin 2 miljardia Ruotsin kruunua. www.stralfors.fi

On-Time on ihmisten monikanavaiseen tavoittamiseen, aktivointiin ja sitouttamiseen liittyvien liiketoimintaprosessien automatisointiin erikoistunut teknologiayritys. Kehittämällämme pilvipohjaisella ja ketterästi käyttöönotettavalla viestintäalustalla pystymme tarjoamaan nykyaikaisimmat keinot viestiä asiakkaillesi oikeassa kanavassa, oikeaan aikaan ja oikealla sisällöllä. www.ontime.fi