Powerbox ja AMETEK Programmable Power allekirjoittaa jakelusopimuksen Pohjoismaihin sekä Portugaliin

Powerbox, yksi Euroopan suurimmista teholähdeyhtiöistä ja yli neljän vuosikymmenen ajan johtava tehoratkaisuiden optimoija vaativiin sovelluksiin, on allekirjoittanut uuden monivuotisen jakelusopimuksen AMETEK Programmable Powerin kanssa Pohjoismaihin (Norja, Ruotsi, Suomi, Tanska) ja Portugaliin.

Powerbox (PRBX) on ollut yhteistyössä AMETEK Programmable Powerin (AMETEK) kanssa jo yli 15 vuotta. PRBX:n ja AMETEK Programmable Powerin välinen jakelusopimus laajentaa mahdollisuuksia toimittaa entistä edistykslellisempiä tehoratkaisuja ja palveluita yrityksille joitten tarpeet erottuvat joukosta. Laaja valikoima ohjelmoitavia AC- ja DC-lähteitä, elektronisia kuormia, sovelluskohtaisia järjestelmiä sekä vaatimuksenmukaisuusjärjestelmiä täydentää PRBX:n tehokonversioratkaisuja, palvellen teollisuutta muutaman watin piirilevymuuntimesta usean kilowatin ohjelmoitavaan teholähteeseen.

“Emme ole ainoastaan innoissamme jatkamaan, vaan myös laajentamaan yhteistyötämme AMETEK Programmable Powerin kanssa”, sanoi Tatsuo Yamamoto, Powerbox (PRBX) CEO. “Viimevuosien ajan, kumppanuus on mahdollistanut PRBX:n tarjota asiakkaillemme laadukkaita ja suorituskykyisiä ohjelmoitavia teholähteitä. Odotamme innolla kasvun jatkoa yhdessä.”

Matt Mannell (AMETEK Programmable Power - Division VP/Business Unit Manager) on yhtä mieltä sopimuuksen jatkamisesta ja laajentamisesta:

“AMETEK on mielissään saada allekirjoittaa tämä laajennussopimus Powerboxin kanssa. Yhdistämällä yhtiöiden osaamista olemme vakuuttuneita, että laajennettu yhteistyö tuo jatkossakin edistyksekkäitä teholähderatkaisuja asiakkaillemme.”Tämän sopimuksen myötä PRBX tarjoaa Elgar tuotemerkin ohjelmoitavia AC/DC-lähteitä ja modulaarisia keinokuormia, Elgar järjestelmiä (SAS, BSS ja räätälöidyt järjestelmät), Sorensen tuotemerkin ohjelmoitavia DC-lähteitä, AC & DC elektronisia kuormia, California Instruments tuotemerkin AC-lähteitä sekä Amrel elektronisia kuormia.

Aiheesta muualla:
AMETEK tuotteet:

For more information
Visit www.prbx.com
Please contact Patrick Le Fèvre, Chief Marketing and Communications Officer

About Powerbox
Founded in 1974, with headquarters in Sweden and operations in 15 countries across four continents, Powerbox serves customers all around the globe. The company focuses on four major markets - industrial, medical, transportation/railway and defense - for which it designs and markets premium quality power conversion systems for demanding applications. Powerbox’s mission is to use its expertise to increase customers’ competitiveness by meeting all of their power needs. Every aspect of the company’s business is focused on that goal, from the design of advanced components that go into products, through to high levels of customer service. Powerbox is recognized for technical innovations that reduce energy consumption and its ability to manage full product lifecycles while minimizing environmental impact. Powerbox is a Cosel Group Company.

About AMETEK
Located in San Diego, CA, AMETEK Programmable Power designs, manufactures and markets precision, AC and DC programmable power supplies, electronic loads, application specific power subsystems, and compliance test solutions for customers requiring & valuing differentiated power products and services. Also in our San Diego manufacturing facility is the recently acquired VTI Instruments brand which delivers precision modular instrumentation and systems for electronic signal distribution, acquisition, and monitoring, used in the world's most demanding test applications. AMETEK Programmable Power boasts one of the industries' broadest portfolios of programmable power products under the well-known and respected Sorensen, Elgar, California Instruments and AMREL brands. AMETEK's programmable power supplies and power sources serve a wide range of stimulus (T&M) and process power needs in applications including semiconductor fabrication, commercial and defense ATE, oil exploration, solar array and battery string simulation, avionics, general R&D and EMC compliance testing.