• Pressi.fi/

Markem-Imaje tuo markkinoille uuden suurten merkkien korkean resoluution mustesuihkutulostimen

5800: Paras valinta aaltopahvipakkausten merkintään Touch Dry® - kuumavahatekniikalla

Markem-Imajen uusin korkean resoluution mustesuihkutulostin on entistä tehokkaampi, ratkaisuiltaan ja tekniikaltaan kehittyneempi niiden tarpeisiin, jotka haluavat parhaan mahdollisen merkintäratkaisun. Korkearesoluutioinen, suurten merkkien 5800-mustesuihkutulostin on uuden sukupolven ratkaisu, selkeän ja tarkan tekstin, grafiikan sekä GS1-yhteensopivien viivakoodien tulostamiseen laatikoihin, lavoihin ja muovikääreisiin. Se soveltuu erinomaisesti aaltopahville tulostamiseen ja tämä uusia ominaisuuksia sisältävä, pienikokoinen, modulaarinen tulostin voidaan kätevästi liittää olemassa oleviin tuotantolinjoihin, aihionmuodostajiin ja teippareihin. 5800 kuumavaha-mustesuihkutulostin on uusin Markem-Imajen tulostusratkaisu, jossa käytetään TouchDry®-kuumavaha-mustetekniikkaa. Tämä välittömästi kuivuva, liuotinainevapaa muste ei leviä tai himmene laatikon käyttöaikana. TouchDry®-tekniikalla tulostetut viivakoodit ovat 100% luettavia ja GS1-yhteensopivia. Merkittävin TouchDry®-musteiden ero muihin nähden on se, että soveltuvat monille eri tuotepinnoille eri ympäristöissä, 0º - 40º C:n lämpötiloissa, jopa 182 m/min nopeudella. 5800 kuumavaha-mustetulostimessa on monia rakenteellisia ja toiminnallisia parannuksia aiempiin 5000-sarjan tulostimiin nähden, kuten esimerkiksi pienempi koko, uudistettu käyttöliittymä, parempi käyttömukavuus ja liitettävyys sekä nykymarkkinoiden vaatimusten mukainen alhaisempi energiankulutus. 5800-tulostinta voidaan käyttää erillisenä tulostimena tai täysin integroituna yksikkönä ja siinä voidaan käyttää CoLOS® Enterprise-ohjelmistoa. Opastava kuvakepohjainen käyttöliittymä on helppo omaksua ja USB-liitettävyys helpottaa tiedostojen siirtoa. Tähän järjestelmään voidaan haluttaessa asentaa myös tuotetta myötäilevä liikkuva tulostuspää, jonka ansiosta tulostusetäisyys pysyy vakiona ja tulostusjälki on mahdollisimman hyvä. - Olemme vastanneet asiakkaiden tarpeisiin, toteaa Spencer Craig, Markem-Imajen markkinointiosaston varapääjohtaja. - Asiakkaamme ovat halunneet lyhyempää esilämmitysaikaa, vähemmän kaapelointeja, pienempää energian kulutusta, helppokäyttöisempää käyttöliittymää, vähemmän tilaa tarvitsevaa rakennetta, parempia liitäntäominaisuuksia, parempia reaaliaikaisten tietojen tulostusominaisuuksia sekä mahdollisuutta tulostaa dynaamisia 2D-koodeja. Tämä järjestelmä tarjoaa ne ja paljon muuta. Olemme ylpeitä kyetessämme tarjoamaan nykyisille ja uusille asiakkaillemme tämän uudistetun laitteen. Saat täydelliset tuotetiedot käymällä verkkosivuillamme tai voit ottaa yhteyttä asiantuntijaan soittamalla numeroon 09-8387780.