Pressi.fi on uusi, pelkistetty viestinnän palvelu

Tiedotepalvelu Pressi.fi tuo yritysten ulottuville uudenlaisen tavan huolehtia mediatiedottamisesta. Internetiä hyödyntävä palvelu on helppo, kustannustehokas ja nopea tapa lehdistötiedotteiden laatimiseen ja jakeluun. Haastateltuaan asiakasta Pressi.fi:n viestinnän ammattilaiset laativat tiedotteet ja hoitavat niiden jakelun Suomen johtavien tiedotuskanavien kautta.

- Yhdistämme ammattimaisen tiedotetekstin tuottamisen ja koko Suomen kattavan tiedonjakelun parhaat puolet. Asiakas saa helposti yhdestä osoitteesta sekä tiedotetekstin että räätälöidyn jakelun. Prosessi on nopea ja edullinen, sillä emme pysähdy luomaan strategioita vaan tartumme itse asiaan eli konkreettisen tiedon välitykseen, sanoo Pressi.fi:n toimituspäällikkö Virpi Hopeasaari.

Hopeasaari uskoo, että tämän kaltaiselle matalan kynnyksen palvelulle on kysyntää etenkin pk-yritysten joukossa. Omin voimin ei aina pärjätä: medioihin purevan tiedotetekstin laatiminen ja jakelukanavien hallinta on harvan yrityksen ydinosaamista. Samalla kynnys suurten viestintätoimistojen palkkaamiseen ja laajempaan sitoutumiseen voi olla korkea.

- Pressi.fi:n helppo palvelu tarjoaa täsmällisen avun todelliseen tarpeeseen: lehdistötiedotteen kirjoittamiseen ja sen jakeluun medialle. Asiakas ei joudu maksamaan mistään ylimääräisestä eikä hänen tarvitse sitoutua kerralla muuhun kuin kyseessä olevaan tiedotteeseen.

Pressi.fi:n toimintamalli on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi, jotta se olisi helppo, houkutteleva ja kustannustehokas. Asiakas tilaa tiedotteen Internetin kautta ja liittää mahdollisesti mukaan taustamateriaalia. Tämän jälkeen Pressi.fi:n toimittaja ottaa puhelimitse yhteyttä ja haastattelee asiakasta. Kun asiakas on hyväksynyt tiedotetekstin ja jakelulistan, tiedote jaetaan medialle. Prosessi vie aikaa korkeintaan kolme arkipäivää. Yhteistyökumppanina jakelussa on maailman johtava mediatiedon ja tiedonjakelun palveluntarjoaja Cision.

Tiedotepalvelu Pressi.fi
Toimituspäällikkö Virpi Hopeasaari,