Seuraatuloksia.fi on turvallinen tapa tarkkailla omaa terveydentilaansa

Suomalaisista 400 000 sairastaa tyypin 2 diabetesta ja n. 2 000 000 on ylipainoisia. 500 000 suomalaista käyttää verenpainelääkkeitä ja 517 000 kolesterolilääkkeitä*. Oman terveydentilan seuranta on paras tapa ehkäistä vaivoja.

Seuraatuloksia.fi on uusi, espoolaisen Dosemi Oy:n tuottama verkkopalvelu, jossa voidaan merkitä muistiin oma verenpaine, vyötärön ympärysmitta, paino, kolesteroli, verensokeri tai liikunnan määrä. Siihen voidaan myös asettaa omat tavoitearvot sekä -päivät.

Palvelu on luotettava, helppo ja täydellistä yksityisyyden suojaa tarjoava tapa pitää kirjaa omasta terveydentilastaan. Tallennettu tieto pysyy tallessa. Omien tulosten seuraamista helpottavat havainnolliset taulukot, jotka näyttävät omat toteutuneet arvot suhteessa tavoitearvoihin. Taulukot voidaan tulostaa tai lähettää sähköpostilla.

- Seuraatuloksia.fi on helppokäyttöinen ja henkilökohtainen palvelu, jossa tuloksien seuraaminen on havainnollista ja turvallista. Palvelu auttaa suomalaisia seuraamaan elämäntapamuutosten ja oman hoitonsa tuloksellisuutta ja siten nauttimaan onnellisemmasta elämästä, Dosemi Oy:n toimitusjohtaja Markku Leskinen kertoo.

Palvelua voi kokeilla ilmaiseksi 14 päivää. Tämän jälkeen siihen voidaan ostaa 3, 6 tai 12 kuukauden käyttöoikeus. Kolmen kuukauden käyttöoikeus maksaa 10€, 6 kuukauden 15€ ja 12 kuukauden 25€. Maksu voidaan suorittaa palvelussa turvallisesti yleisimmillä luottokorteilla tai nettipankkien tunnuksilla.

Dosemi Oy, toimitusjohtaja Markku Leskinen

GSM 0500 637003