Tiedotepalvelu Pressi.fi vastaa muuttuvan viestintäalan haasteisiin

Kuluttajien muuttuvat tarpeet heijastuvat vahvasti koko viestintäalaan. Taloudellinen taantuma vaatii viestintätoimialalta uusia liiketoiminnan tapoja tulevaisuuden haasteisiin vastaamiseksi. Viestintäalan muutostekijöitä raportissaan Viestinnän Keskusliitto on kirjannut viestintäalan merkittäviksi muutostekijöiksi muun muassa viestin kohdentamisen problematiikan. Viestinnän kohdentaminen on entistä tärkeämpää ja kohderyhmien pienentyessä asiakkaiden erityistarpeet on otettava huomioon.

Tiedotepalvelu Pressi.fi on uuden ajan helppo ja kustannustehokas tapa medianäkyvyyden saamiseen. Haastavassa taloudellisessa tilanteessa etenkin pienempien yritysten kynnys sitoutua laajojen viestintästrategioiden luomiseen on korkea. Pressi.fi tarjoaa täsmällisen ja edullisen matalan kynnyksen palvelun: kohdennettuun tarpeeseen vastaavan lehdistötiedotetekstin ja räätälöidyn mediajakelun.

- Tiedotepalvelu Pressi.fi on luotu vastaamaan muuttuvan viestintäalan haasteisiin. Tarjoamme asiakkaillemme palvelua heidän konkreettiseen erityistarpeeseensa: medianäkyvyyden saamiseen tuotteille, tapahtumille ja muille uutisointia vaativille asioille. Me huolehdimme medioihin purevan tiedotetekstin laatimisesta ja kattavasta jakelusta ja asiakas voi keskittyä omaan ydintoimintaansa, kertoo Pressi.fi:n toimituspäällikkö Virpi Hopeasaari.

Pressi.fi:n toimintamalli on helppo, houkutteleva ja kustannustehokas. Asiakas tilaa tiedotteen Internetin kautta ja liittää mahdollisesti mukaan taustamateriaalia. Tämän jälkeen Pressi.fi:n toimittaja ottaa puhelimitse yhteyttä ja haastattelee asiakasta. Kun asiakas on hyväksynyt tiedotetekstin ja jakelulistan, tiedote jaetaan medialle. Prosessi vie aikaa korkeintaan kolme arkipäivää. Yhteistyökumppanina jakelussa on maailman johtava mediatiedon ja tiedonjakelun palveluntarjoaja Cision.

Tiedotepalvelu Pressi.fi
Toimituspäällikkö Virpi Hopeasaari,