Accountor Group ja Absalon Services A/S yhdistävät voimansa

Accountor Group ja tanskalainen Absalon Services A/S ilmoittivat tänään, että Accountor on ostanut 80 % Absalonin osakkeista Karsten Heiselbergiltä. Tämä tunnettu tanskalainen on nimetty Accountor Groupin maajohtajaksi Tanskassa. Absalonin palveluksessa Kööpenhaminassa on 40 ammattilaista. Accountorin nykyinen toimisto muuttaa Absalonin tiloihin.

Accountor Group toimii tällä hetkellä Norjassa, Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä, Tanskassa, Hollannissa, Ukrainassa ja Saksassa. Konsernin liikevaihto yltää 180 miljoonaan euroon vuonna 2011, ja konsernilla on palveluksessaan 2 300 ammattilaista sekä asiakkaita yhteensä yli 30 000.

Franchise-yrittäjineen Accountor Group on Pohjois-Euroopan suurin taloushallinnon ulkoistuspalvelujen tuottaja.

Absalonin hankinta vahvistaa Accountorin toimintaa Tanskassa, jossa konserni on toiminut vuodesta 2007 alkaen tytäryhtiönsä Accountor Denmarkin kautta.

Olen ylpeä siitä, että sain tilaisuuden liittyä Absalonin työntekijöiden ja asiakkaiden kanssa Accountor Groupiin. Konsernilla on nykyaikainen ja proaktiivinen kulttuuri, erittäin laaja asiakaspohja, 66 vuotta historiaa ja taloudellista voimaa. Meillä on paljon saavutettavaa tulevien asiakkaidemme hyödyksi Tanskassa ja odotamme nyt uuden Absalon-aikakauden alkua”, Absalon Servicesin perustaja ja toimitusjohtaja Karsten Heiselberg sanoo.

“Accountor Group on kasvanut nopeasti Pohjois-Euroopan johtavaksi taloushallinnon palvelujen tuottajaksi. Haluamme hyötyä teknologiamurroksesta, joka on selkeästi jo alkanut Suomessa ja muissa Pohjoismaissa. Uskomme tilitoimistopalvelujen jatkavan yhdistymistään taloustiedon sähköistymisen myötä. Vahva osaamisemme tarjoaa meille paalupaikan myös uusilla markkina-alueilla”, Accountor Groupin perustaja ja toimitusjohtaja Asko Schrey sanoo.

Accountor Group
Asko Schrey, toimitusjohtaja
asko.schrey@accountorgroup.com
Puh. +358 40 500 16 55

Absalon Services A/S
Karsten Heiselberg
kh@absalonservices.dk

Puh. +45 30 700 750

_______________________________________________________________________________________

Accountor Group
Accountor on Pohjois-Euroopan suurin talouden- ja henkilöstönohjauksen palvelujen tuottaja. Yhtiö tarjoaa hallintoa ja liiketoimintaa tukevia palveluja ja ohjelmistoratkaisuja sekä yrityksille että julkisille organisaatioille. Accountor vapauttaa asiakkaansa johtamaan liiketoimintaansa ja tekemään tulosta täsmällisen tiedon ja tehokkaiden käytäntöjen avulla. Menestystarinoita luodaan rohkealla, ihmisiä arvostavalla ja luottamusta korostavalla tavalla.  Yhtiön 2 300 asiantuntijaa palvelevat yli 30 000 asiakasta kahdeksassa maassa. Suomessa yhtiö toimii Pretaxin 40 toimiston ja konserniyhtiöidensä kautta. Lisätiedot: www.accountorgroup.com.

Absalon Services
Neljä vuotta sitten perustettu Absalon Services on johtava taloushallinnon ulkoistuspalvelujen tuottaja. Viime vuosien talouskriisistä huolimatta Absalon on kasvanut nopeasti. Absalonin perusti Karsten Heiselberg, joka on työskennellyt taloushallinnon ulkoistuspalvelujen parissa yli 12 vuoden ajan, mukaan lukien ajanjakso Deloitten kumppanina. Karsten Heiselbergillä on usean vuoden kokemus johtotehtävistä Deloittella, Siemensillä, Maerskilla ja IBM:llä.